14 Şubat 2012 Salı

Karmaşık olacak...

  • "Küçükken biraz hayalperesttim ben.Kendim uydurup kendim inanırdım işte.Bir keresinde Guni'yi de kandırdım,yollara düştük gökkuşağının altından geçeceğiz diye.Sonra peşimizden Memet Abi'yi yollamışlar.Köyün bayağı dışında bulmuştu bize.Dönmemek için direndik bir de." dediğimde verdiği cevap var ya.İşte o cevap yüzünden bile onu seviyor olabilirim. *.*
  • Hayat iyi davransın sevdiğim insanlara.Üzülmesinler.Üzülüyorum.
  • Çilek;endişelenme.İdarecilerle limoni olma durumları falan filandı.İyiyim yavru *.*
  • Emine Hoca hayatımda gördüğüm en güçlü,en ince,en kibar insanlardan biri,kim ne derse desin.
  • Bu gün Merve "Anlamadığım için sevmiyorum yabancı şarkıları" dediğinde fark ettim ki müzik anlaşılması değil de daha çok hissedilmesi gereken bir şey sanki.Aşkı anlamaya,mantık temeline oturtmaya çalışırım,müziği çalışmam. *.*
  • Benjamin midesini üşütmüş.
  • Kediler kusabiliyormuş.

14 yorum:

  1. Kedilerin kustuğunu bilmiyormuydun?

    o zaman sana başka bir bilgi vereyim kediler karınlarını üşütünce ve midesi ağırınca ot yerler ama öle her otu yemezler bir tane ot var sadece onu yiyorlar ve o otta rahat kusmasını sağladığı için.

    :)

    YanıtlaSil
  2. müzik hakkında sölediklerin ne güzel. haberler de iyi. anı da tatlı.
    kediler kötü kusuyo halıların üstüne o nedenle kedili evler kötü kokar sahipleri fark etmese de.
    :)

    YanıtlaSil
  3. kurbağaların da bağırsakları var ben çok sıcakcık buldum bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
  4. Kurbağaların olayını biliyorum Çilek :D

    YanıtlaSil
  5. gökten kurbaa yağdığını biliyor musun peki.

    YanıtlaSil
  6. Deep bir kedi sever olarak seni kınıyorum.

    Kedi sevmeyen insanlar kedilerin kusmuklarının koktuğunu düşünürler.

    Kedilerle ilgili çok bilgi verebilirim. İlk adızda benim kullanıcı adım çıkmamış gene. Hastanedeyken kullanıcı adım çıkmıyor da cessi.

    gÜNEŞ.

    YanıtlaSil
  7. güneş.
    :)
    evlerde kedi kusmuklarının koktuğunu sölemem kedi veya hayvan sevmediğim anlamına gelmiyor. kedi ve köpek ve diğer tüm hayvanları severim. kedi de besledim. şu sıralarda besleyemiyorum. tüm arkadaşlarım kedili ve çok iyi anlaşırım kedilerle. sessiz bir sevgi var aramızda. ben hiçbişi yapmadan hemen kucağıma yerleşirler. onlar onları kimin sevdiğini bilir. kedilerin en önemli özelliği ise, kendilerini insanla eşit görmeleri. köpekler ise insanı kendilerinden büyük görür.
    hastanede umarım hastalık nedeniyle değil de çalıştığın için bulunuyorsundur.
    kedi nasıl sevilmez ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Kediler her insanın kucağına çıkmazlar , kedilerin insanların üzerindeki çıkma sebebi ve nerde oturmak istemeleri hakkında bir bilginiz var mı?

    Güneş.

    YanıtlaSil
  9. güneş.

    hep aynı yere otururlar.
    bacaklarımın arasına.
    ve okşanmak isterler ve sonra da guruldarlar.
    :)

    YanıtlaSil
  10. Vermiş olduğunuz cevaba istinaden söyleyeceğim şey yanlış anlamaya çok meyillli bir konu olduğundan direk kedilerin insan vucudundaki , kucağa geçme ve kendi istediği oturmayı istediği yeri genel olarak açıklayacam.

    Hayvanlar tıp dünyasında bir çok hastalığın tedavisi için ilaçların etkileri üzerindeki bir çok deneyde olumlu tepki vermelerine rağmen.

    Kedilerin insan vucudunda oturmak istediği yeri insanın enerjisi ve hastalık bölgesini seçmesi çok yüksektir.

    Hiç duydunuz mu bilmiyorumda evdeki kedisinin gögsü üzerine yatarak durmadan mırlayan kedinin kadının gögüs kanseri ile tanı evresinde ilk aşamada kedinin o noktayı vucutttaki negatif enerjiyi aldığı noktayla kadın gögüs kanserinden kurtarılmıştır.

    Yani kedileri sevmek onları okşamak yada beslemekle değil. Onların doğaya geliş amaçlarınıda tıp bakımından bilimsel ıspatlarlada anlayabilmekle geçiyor.


    Yeni açılan bir kedi blogunda konuk yazar olarak misafir olduğun bir gün bu konu hakkında bir yazı yazarsan seni davet ederim.

    :)

    Güneş..

    YanıtlaSil
  11. Ene-kediseverler buluşmuş burada.
    Anlattıklarınız çok ilginç.Ben yakın bir tarihe kadar nefret ederdim kedilerden,yeni yeni alıştım *.*

    YanıtlaSil
  12. http://beyazcat.blogspot.com/

    Cessi :) ben acayip kedi severimdir. Kedilerle ilgili konuk yazar olarak arada bu sitede yazılarımı paylaşacam. Belki öğrenmek istediğin ve ilgin gelecek bilgiler öğrenirsin.


    Güneş

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;