11 Şubat 2012 Cumartesi

Şarkı şeysi.

Kendimi o kadar berbat hissediyorum ki.İçimde bir sıkıntı var.Ağlamak istiyorum,ağlayamıyorum.Çok yalnızım sanki ben.Çok ama.Çok.

Bir kitapta "yalnızlık insanın içindedir" tarzı bir şey okumuştum,doğru galiba.Bu histen kurtulmanın bir yolu yok.

Servis değişikliği oldu,söylemiştim.Salı günüydü sanırım,dayı görmedi beni,durmadı.Peşinden de koştum ama görmedi işte.Ben de otobüsle gitmek zorunda kaldım okula.Okul çok saçma bir yerde olduğundan dersin yarısı gitti.Aşağıda da müdür yardımcıları tuttu beni.Uğraştılar.Canımı falan sıktılar.Tenefüste Ebru'ya birsürü dert yandım.Sonra sınıfa girecektim,baktım Gülbeyaz Hoca nöbetçi koridorda.Yanına gittim."Hocam nefret ediyorum bu okuldan!" derken ağlamaya başladım.Nasıl oldu ben de bilmiyorum,hiç öyle bir niyetim de yoktu.Ama tutamadım kendimi.Hepsinden nefret ediyorum.

Bu aralar kimse dokunmasın bana,kimseyle konuşmayalım istiyorum ama yalnız kalmak da istemiyorum.Çok berbat durumdayım,feci mutsuzum.

7 yorum:

  1. Onlarca insan var hatta ne onlarcası milyonlarca insan var. Ama bazen bi taneciği bile seni anlamıyor ve galiba işte o zaman yalnız oluyorsun. Etrafında bir sürü insan oluyor ve onlar genelde gülüyor ama sen gözlerini kapatıp ne zaman bitecek bu kabus diyorsun. Yalnızlık kötü, daha doğrusu yalnız hissetmek kötü.

    YanıtlaSil
  2. Bazen kalabalıklar içinde yalnız hisseder insan kendini.

    Güneş.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. JJ,Güneş,Devbirkedicik;dün yalnızlıktan geberecek gibiydim.Bu gün geçti.

    Tutku;zaman zaman.Kış aylarında.

    YanıtlaSil
  5. sesiii.

    hepimiz yalnızız ki.
    hadi ama okul bitecek. çok bişi kalmadı ama.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;