22 Mart 2012 Perşembe

Bu başlık şeysi de çok geriyor ortamı aslında :/

Alabama Shamrock by The Hackensaw Boys on Grooveshark
 

  • Ben geldiiiim!
  • Şarkıdan da anlaşılabileceği gibi bu gün neşeliyim.(Bu adamları da az önce keşfettim)Neşeli olmamın pek çok sebebi olabilir.En büyüğü bu günkü sınavın iptal olmuş olması sanırım.Başım felaket ağrıyordu ve eve gelince devrilip yattım! İyi oldu,şimdi iyiyim.
  • Susadım.Bi su içip geliyorum.
  • Odada su buldum neyse ki,mutfağa kadar gitmeme gerek kalmadı ^^
  • Neşeli olmamın bir sebebi de çok az kalmış olması.Artık bitiyor,sınava 10 gün falan kaldı -du bakayım hatta 9 galiba.Aslında daha sevinmek için erken,bir de LYS var ama şu YGS'yi atlatmak hepimizi bir rahatlatacak.Ne şekilde sonuçlanırsa sonuçlansın üzerimizden bir yük kalkacak,sonuçta her şey belirsizlikten iyi.Böylece belki bir şeyler netleşir de sınıf ortamındaki gerginlik azalır,kalan şu azıcık vaktimizde birbirimizi yemeyi bırakırız.
  • Ben dün değil önceki gün Esin'e gittim yine,kaktüs götürdüm ona.Çiçeklerinin yanına koydu,burası çiçek köşesi olsun dedi.Sınav için başarılar falan diledi.Çok kararlıyım,sınavda kaydırma/dikkatsizlik yapmayacağım.
  • Dün girdiğim sınavda biiiiiir sürü yanlışım çıktı,hepsi basit basit hatalar.Annem de kontrol ederken yanımdaydı "Çok eksiğin var." dedi.Ben de "Artık her şey için çok geç,o yüzden böyle söyleyip moralimi bozma." dedim.
  • Esin beni beklediğinden iyi buldu sanırım."Seni böyle neşeli gördüğüme sevindim." dedi,sınavla ilgili ne düşündüğümü sordu.Ben de "Artık çok 'girelim bitsin' modundayım,sınav muhabbetinden çok sıkıldım.Bir an önce girelim çıkalım istiyorum,çıkmış soruları falan çözüyorum." dedim.O da "Artık şu iki hafta içinde moralini bozacak bir şey olmamasını,sınavın da bir an önce geçip gitmesini dileyelim o zaman." dedi."Olur,dileyelim." dedim ben de.
  • Yarın da okula gidiyorum,son hafta da dershanedeyim.Sınıfımız kuzeyde bizim,o kadar soğuk oluyor ki,donuyoruz! Klimayı da açmıyorlar 3 kişiyiz diye! -.-' Eve gelince klimayı açıyorum 5 saat ısınmaya çalışıyorum! -.-' Annem bu gün odama girip "Kızım bu ne böyle,bu havada klima mı çalıştırılır?! Sıcaklamadın mı,odan hamam gibi olmuş!" diyip klimamı kapattı.Artık içime nasıl işlemişse soğuk,üşümekteydim ben.Sonra yattım ısınamadım uzun bir süre.
  • Biz böyle 3 kişi çok rahatız okulda aslında,tek sorun üşümemiz işte.Keşke hep böyle olsa,hocalar yoklamayı alıp gitse,biz kendi halimizde takılsak... İki sırayı birleştirip yatıyoruz bazen.Yemek yiyoruz.Bakın onu da anlatayım.İlk ders havuç yiyip muhabbet ediyoruz.Annem bir sürü havuç dilimleyip koyuyor bana. (Emre hiç yemiyor gerçi ama ossun) Sonra öğle arasında herkes getirdiği şeyleri yiyor (bu sene kantine adım atmadım denebilir :D ) Sonra ben yiyemediklerimi zorla birilerine yedirmeye çalışıyorum O:) Sonra 6. veya 7. derste de elma falan atıştırıyoruz,o arada test çözüyoruz,yapamadıklarımızı birbirimize soruyoruz.Bazen de hocalara götürüyoruz.Bu gün Merve mantık anlattı bize.Baya baya gidecektim öğrenmeden,bir baktım orada koskoca MANTIK yazıyor test kitabında,çözülmemiş! "Oha!Olm ben mantık bilmiyorum,dinlemedim hiç o.O' " dedim.Merve de "Anneeem,anlatırım ben sana." dedi de imdadıma yetişti sağolsun.(Dinlemedim hiç derken derste bulundum da dinlemedim değil,derste bulunamadığımdan dinlemedim.Yoksa ben çok cici bi öğrenciyimdir,hep dinlerim dersleri (!) )
  • Yarın belki çalışma ortamımızı fotoğraflarım biloğa koymak için. *.* 
  • Bi de- bu kadar.

7 yorum:

  1. Hayatta hiç birşey geç değildir . siz geç kalmadığınız sürece ama siz geç kalırsanız işte o zman hayat zindan olmuş demektir.

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı bi tema olmuş buu! hemen followladım ayrıca ;)

    ir de senin bu tatlı samimiyetine bayılıyorum bi su içip gelicem falan :D

    YanıtlaSil
  3. 1 nisana koymuşlar bu sene YGSyi. şaka gibi :)

    gönlünü ferah tut, Ygs'den sonra rahatlarsın, birinci bölüm çok fazla zorlamaz zaten, söylenenlere kulak asma.

    mantık dersin var, sınıf 3 kişilik, herhalde sözelcisin :)

    neden üşütüyorlar sizi ya, havalar da ısındı gerçi ama, soğuk bir yer mi orası? içi üşür bazen insanın dışarısı sıcakken bile, öyle bir şey mi yoksa?

    YanıtlaSil
  4. yazdıktan sonra hatırladım bir de matematikte mantık konusu var, ondan da bahsediyor olabilirsin :) hoca doğru düzgün anlatmamıştı sınavda çıkmıyor diye, şansımıza o sene çıkmıştı kaç yıl aradan sonra :) eğer matematikteki mantıktan bahsediyorsan göz atmanda fayda var, zor değil zaten p, q falan, kavrarsın hemen:)

    sakin ol, telaş yapma olur mu? sınavdan sonra güzel haberlerini duyalım burda :)

    YanıtlaSil
  5. Tedarik;bir hafta kaldı sınava,tabii eksiklerimi giderebilirim ama sonuçta kapatamam.O yüzden kasmama taraftarıyım.

    Mia;beğenmene çok sevindim.Böyle birileri beğenince sevindirik oluyorum *.*

    Çalıkuşu;matematikteki mantıktı,Merve anlattı.Kolaymış meğersem :D
    Sakin olmaya,telaş yapmamaya çalışacağım.Umarım iyi geçer ben de yazarım buralara :)

    YanıtlaSil
  6. bu hafta sakın neşeni bozma.
    sakin ol.
    boşalt zihnini noolur.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Bozmiyciğm,neşeli giricem,neşeli çıkıcam. :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;