17 Mart 2012 Cumartesi

Çalıntı Mim

Ben yarın cumartesi diye kendi kendime pek bir keyiflendim ve birkaç yüzyıl önce Deep'in beni mimlediği konulara bir el atayım dedim.Ama sonra o çoooooook eskide kalmış 2. mimi bulmaya üşendim (1.harem mimi,aklımda o) ve Deep'te gördüğüm son mimi çaldım!

Ben biliyorum ki,kızmaz o bana *.*

En yeni blog arkadaşlarımdan S.Darko (@Neverland) (Donnie Darko'nun kişisel versiyonu yani) değişik bir mim hazırlamış (duslerulkesiprensi@blogspot.com). Okulun rehberlik servisinin sorduğu soruları, anketi mim haline getirmiş.

Cherry'yi, Kuul'umsuyu, kelimatör Beyza'yı (pissikoloji teriminin buluşcusu), beni mimlemiş. Çok sevdiğim arkadaşlarımı yani.
demiiiiş ve mime başlamış,o zaman ben de başlıyorum;

  1. Kendini seviyor musun?
    Kendimle çok fazla sorunum var,sanırım kendimden pek hoşlanmıyorum.Ama kendimi tanıyorum -pek çok kişi aksini idda etse de... Dünya güzeli olmadığımı bildiğim gibi ucube olmadığımın da bilincindeyim.Veya nasıl aptal değilsem,çok zeki olan üst sınırda yer almadığımı da biliyorum.Zayıf yönlerimle uğraşmayı seviyorum ama bu asla kendimi aşağılamak değil,bizim kendimle ilişkimiz öyle,takılmadan edemiyorum kerataya.Kendime bayılmasam da saygı duyuyorum.Pek çok güçlü yanım var,kendimi takdir ettiğim konular var.Yiğidi öldür hakkını yeme şeysi.Barışamadığım birkaç minik anı,birkaç da kusur var.Onları da kabullenirsem kendimi tam anlamıyla seveceğim. *.*
  2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler?
    Yeni insanlar tanımaktan çok hoşlaşırım.Şizofreninden satanistine,hacker bozuntusuna pek çok tuhaf insanla iletişmişliğim var,insan koleksiyonu yaparım.Koleksiyon yapmak demişken,kartvizit,ayraç ve kaset koleksiyonum olduğunu da düşünürsek biriktirmeyi sevdiğim de söylenebilir.
    Müziği sevmiyorum,müziğe tapıyorum.*.*
    Başkaaa... okumayı ve film izlemeyi severim,araştırma yapmayı severim minik minik...
  3. Hedeflerin nelerdir?
    En büyük hedefim şu sınavdan iyi bir puan almak -diyeyim de tanıdıklar okuyor,şoolmasın sonra.Aslında umurumda değil ehe O:)
    İz bırakmak istiyorum,iyi şeyler yapmak ve alanımda ilk akla gelen isimlerden olmak istiyorum -alanım her ne olursa. Mutlu olmak,en büyük hedefim.Biraz huzur istiyorum,bedensel olarak değilse de zihinsel olarak sürekli bir koşuşturma içindeyim.Ne bileyim köpeğim olsun istiyorum,kulaklarının arkasını kaşıyıp pineklerken huzur dolu olayım istiyorum.
  4. Nefret ettiğin şeyler?
    İşte zurnanın zırt dediği yere geldik.Öyle uzun bir liste çıkar ki buradan...
    • Geçen sene dersimize giren fizikçi.
    • Okul.
    • Okul.
    • Okul.
    • İdareciler.
    • Burnunu her şeye sokan akrabalar.
    • Sınavlar.
    • Bamya.
    • "Son sınavda kaç net yaptın?" sorusu.
    • Özentiler.
    • Yılışıklar.
    • Sarılmayı ve öpüşmeyi haddinden fazla seven insanımsılar.
    • Hayvanlara kötü davrananlar.
    • Dünya nüfusunun büyük çoğunluğu diyeyim de kurtulayım en iyisi ben...  
  5. İlham aldığın kişiler?
    Einstein.
    Anna Freud.
     
  6. Favori şarkıların,filmlerin,kitapların nelerdir?
    O kadar çok ki... Her birine birkaç örnek vereyim bence ben.
    Film:
    Bana Şans Dile , The Fall , Edward Scissorhands , Donnie Darko
    Şarkı: Metallica-The Unforgiven II , Placebo-Song To Say Goodbye , Coldplay- X&Y , Damien Rice- Cold Water , CocoRosie-Gallows / Lemonade
    Kitap: Küçük Prens , Konrad ya da Konserve Kutusundan Çıkan Çocuk , Şeker Portakalı , Mavi Sakal , Bir Başka Ülke , Ressamın Elkitabı , Dövüş Kulübü , Martin Eden , Kontrbas
  7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın?
    Yok ederdim.Geride kalanlara söylenecek hiçbir şey yok artık.Verilecek hiçbir cevap "neden" sorusunu karşılamazdı,kafaları daha da karıştırmamak en iyisi olurdu.
  8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin?
    Hayır,anlatamam.

    Mimlenenler: Katılmak isteyen herkes.

    4 yorum:

    1. Ölüm notu için olan cevabını srvdim. :)
      Ben daha çok neden sorusuna inenlerdenim sanırım. ^^

      YanıtlaSil
    2. O soruya ben de çok takılıyorum.

      YanıtlaSil
    3. bu kadar güzel ve doğru yanıtları ancak sen verebilirdin. çok etkileyici inan ki.

      YanıtlaSil

    Bu aralar dinliyorum / aşığım

    nasiplenin arkadaşlar :)

    926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

    Zevkle Takip Ediyoruz:

    Kitapkurtları;

    Farklı İklimlerden;