19 Mart 2012 Pazartesi

Ehoey ehoey :D

Dün işte böyleydim,resim o alaka.
zerochan'dan yürüttüm,ehe
  • Ben geldim canlarım,içimde yaşayan melankoliğin karnını doyurdum,kakasını yaptırdım kafesine tıktım geldim.Değişen ruh halimle birlikte biloğumun şekli şemali de değişti biraz.
  • Bu gün okulda 2 kişiydik!
    Millet dershanelerde,kamplarda.Bir ben gidiyorum "daha rahat çalışıyorum" diye.Yakında kovacaklar... Pankart açacağım ben de "Cumali Hoca beni okula al!" diye *.*
  • Neyse ki yarın Merve gelecekmiş. Oyh.
  • Az önce banyodan çıktım,saçlarımı tarayacak yüce gönüllü bir şahsiyet arıyorum.
  • Bir de bizim bu sınav giriş yerlerimiz açıklandı ama ben bakamadım.
    İşin aslı şöyle;
Aslında ben soyadımı neden gizledim onu da bilmiyorum.
Arada kıllık olmasın,topluma uyayım,koyun olayım istedim,ondan.
Evet evet ondan.


  • Dün Ebru'lardaydım.Derya Teyze yine döktürmüş,pilavlar,kekler *.*
    İçimdeki öküze dur diyemedim,çılgınlar gibi yedim.Bir de gitmişken Ebru'nun kitaplığını bizim eve taşıdım... Nicedir okuyamıyorum ya,kolay okumalık kitaplar seçtim.Gerçi Eric Fromm'un "İnsandaki Yıkıcılığın Kökenleri" çabuk okumalık,çerez değil,onu bir ayırmak isterim.Ve ayırırım.Hatta ayırdım.
  • Kitap demişken ben Utku'ya 1984'ü götürecektim,unuttum yia. *.* Acaba yarın da gelir mi? Bence ayıp ettim çünkü o bana "Anarşi"yi hemen ertesi gün getirmişti... Neyse,annemin sıkmalarıyla göynünü alırım O:)
  • Bir de dün gece hiç uyuyamadım ben.Çok uykusuzum,yazık bana ya... Deli dana gibi döndüm durdum yatağın içinde,yok,uyumak bilemedim.Saat 4 müydü,5 miydi bilmiyorum -.- O yüzden bu gece erken yatacağım.
  • Bir de şey var,şarkı;

2 yorum:

  1. ilk madden öle güzel ki. sen işte.

    derya teyze kekleri ve kitaplığı eve götürmen de yine tipik sen.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;