28 Mart 2012 Çarşamba

When September Ends by Green Day on Grooveshark

  •  Sonunda evime uğrayabildiğim için mutluyum! Şurada sınava iki gün kalmış biz hâlâ dershanede sürünüyoruz.Oturalım evimizde işte,suyu mu çıktı?! -.-
  • Hala Lutetia'yı bitiremedim.Evde biriken onca kitabı umursamadan dün yine dayanamadım kendime kitap hediye ettim.Viktor Pelevin'in "Mavi Fener" isimli kitabı.Yazarı daha önce hiç okumadım.Yine Rus Edebiyatı'na dadanmışım bilmeden...Arka kapak yazısı cezbetti beni.Özellikle de
    Yazar,bu öyküleriyle,hayatın anlamı üzerine kafa yoran tavukların,ya da en büyük hayali bisiklete dönüşmek olan bir kulübenin ağzından insanlığımızı sorguluyor.
    kısmını okuyunca cebimdeki bozuk paraları rafa döküp yetip yetmeyeceğini hesaplamaya çalışmam ve  yeteceğini görünce "Vehöööv,alıyorum ben bunu" diye içimden çığlık atmam bir oldu. *.* 
  •  Ayrıca kitap okuma hızımla/miktarımla doğru orantılı olarak türkçe netlerim de düştü.Bana "O KİTAPLARI OKUMANIN SANA FAYDASI YOK,OTUR BİRAZ TEST ÇÖZ ONDAN İYİ,KİTABI TATİLDE OKURSUN" diyenler utansın.Bu saçma öneriyi göz önünde bulundurduğumdan kitap okumuyor değildim,yine her gün okudum ama hayatımda ilk kez KİTAP OKUMAYA VAKİT BULAMADIM! o.OBöyle söyleyenlere asla inanmaz,insan isterse vakit yaratır diye düşünürdüm ama cidden olmuyormuş öyle... Dediğim gibi,yine okuyorum ama şöyle doya doya,tadını çıkara çıkara okuyamıyorum.-.-

     
  •  Dün değil önceki gün arkadaşlarla hamburger yemeye gittik.Dershaneye de uzaktı,saçmaydı oraya gitmemiz ama Hazal'ın ısrarlarına daha fazla direnemedik.Neyse işte -du bakayım- beş kız yürüyorduk hamburgerciye doğru.Bir ara böyle bir topluluk çarptı gözümüze,dönüp bakmadık ama insanımsı bir yaşam formu olduklarını tahmin ettik.Kör noktamızın yanında yöresindelerdi ama ne yazık ki arkasında kalamamışlardı.Sonra arkamızdan "Aslaaa vazgeçemeeeeeğm kızlara bakmaktaaaaağn!" diye bir böğürtü yükseldi.Birbirimize şöyle bir bakış attık:


    "şöyle bir bakış"
  •   Sonra da arkamızdan "Şşşşşt,mavi ayakkabılı!" diye böğürdüler.Ne var ki hiç birimiz mavi ayakkabılı değildik.Kimsenin böyle ağır bir travma yaşamamasını temenni ederek yolumuza devam ettik.
  • Sonunda bu gün hava kararmadan evime geldim! Gelir gelmez de bilgisayara sarıldım,ehe O:) Biraz kitap okumak biraz da uyumak niyetindeyim.Akşam belki birkaç soru çözerim.Azıcık nefes alayım.
  • Bir de son olarak :


    2 yorum:

    1. :)))) yazdıklarının hepsi hoş.
      kitabın konusu da bizim gibi hayalciler için birebirmiş.
      :)

      YanıtlaSil

    Bu aralar dinliyorum / aşığım

    nasiplenin arkadaşlar :)

    926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

    Zevkle Takip Ediyoruz:

    Kitapkurtları;

    Farklı İklimlerden;