1 Nisan 2012 Pazar

Farkındalık şeysi şooldu

Mmmoooooooooooeööö
Onu bunu bir kenara bırakalım bayanler beyler,her şey iyi hoş da,ben yarın sınava giriyorum lan o.O Son haftanın 4 gününü dershanede inekleyerek geçirdiğimden idrak edemedim ben ama yarın sınav var bildiğin,vay anasını,çok ilginç.

Biz Ebru ile hep "sınav gününü birlikte geçirelim" muhabbeti yapardık.İşte o gün bu günmüş meğersem.Ebru tüm gün bizdeydi.Hatta sonra Burak da bize katıldı ve bir deşarj olma-motivasyon toplantısı yapmış olduk.Burak Viyana'da okumak niyet ve isteğindeymiş,ailesi kesin bir şey söylemese de sıcak bakıyor gibiler.Bu durum Ebru'nun canını sıktı biraz.Burak'la çok yakın arkadaşlar.Onun haricinde gözlemlediğim kadarıyla hepimiz iyiyiz,kendimizdeyiz.

Akşam da Ebru'nun dolmuşunun gelmesini beklerken karnımda bir titreşimler hissettim.Sonra hatırladım ki cebime cep telefonu koymuştum.Baktım tanımadığım bir numara.Hiç adetim değildir tanımadığım numaralara cevap vermek.O yüzden telefonu Ebru'ya uzattım.O da açıp bana verdi fikibok -.- Arayanın Merve olduğunu sandım ama ATIL HOCA'ymış! Bana başarılar diledi,sakin ol dedi.Sana güveniyorum dedi *.* Çok mutlu oldum.Büyük bir sıçrama yaşadı moral seviyem.

Sonra Büşra aradı.Sınav öncesi canı sıkılmasın diye bir şey demedim ama onunla arkadaşlığımı sürdürmek konusunda emin değilim.Okul açılınca konuşuruz herhalde.

Bir de kıvırcığım,Ayşe'm mesaj atmış sağ olsun. :)

En az Atıl Hoca'nın araması kadar mutlu eden bir başka şey de var  ki o da Ali'nin feysbuktan mesaj atması oldu.Yine feyste tanışmıştık,konuşuyorduk eskiden.Son bir senedir falan görüşemedik hiç.Hatırlaması çok hoştu,çok inceydi.Zaten öyledir,benim gibi hödükle niye konuşuyor onu bilmiyorum işte.

Yarın sınav var.Bu sınav bizi %35 oranında etkiliyormuş,bu gün öğrendim O:) Boşuna abartmışız,daha %65'lik kısım duruyormuş meğersem.Keşke baştan bileydim,daha az çalışırdım :P

Şimdi yarın uyuklamamak adına yatağıma gidip zıbarıp yatıyorum.Soruları kontrol etmek niyetinde değildim ama Ebru "Mutlaka et,arayacağım seni!" diyince ve Atıl Hoca'da "Sınavdan sonra yine konuşuruz." diyince bu fikrimi değiştirdim.

Dua edelim ; heyecanlanmayayım
                    dikkatsizlik yapmayayım
                    kaydırma yapmayayım.

Ha bir de,sabah: 
  1. Sınav giriş belgesi-kimlik
  2. Su
  3. En önemlisi de İLAÇLARI İÇMEK unutulmayacak.


GAZAMIZ MÖBAREĞOSSUN!!!

4 yorum:

  1. hadi kurtul artık şu ilk aşamadan.
    :)
    başarılar.
    :)

    YanıtlaSil
  2. ben bunları yazdığımda sınavın 25. Dakikasındaydın. Umarım işin rast gider. Allah yardımcın olsun. Hayırlısı ne ise o olsun. Dünyanın sonu değil.

    YanıtlaSil
  3. nasılsın.
    keyfin yerinde mi.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;