5 Mart 2012 Pazartesi

HEATÇOOOOOOOOOOOOOOOO! fırk fırk...

Cumartesi sabahı güzel başlamıştı gün.Kahvaltı falan yaptık ailece,dershaneye öğlen gidiyordum çünkü.Sadece cumartesi günleri kahvaltı yaparım -ki o da biraz öğle yemeğine kaçan bir kahvaltıdır.Neyse işte,mutlu mesut gittim dershaneye.Ne olduysa orada oldu zaten!

3.derse girdiğimizde falan kolumdaki tüylerin diplerine dek vücudum acı çekmekteydi. -.- Velhasılı hasta oldum -.-

Şu ana kadarki tüm "hastayımhastayımhastayım" sızlanmalarımı gözünüzün önüne getirin.Bunun farklı olduğunu anlayacaksınız. -.-

Cumartesi akşam dershaneden çıktığımda sümerbank -evimizin yanından yöresinden geçen tek araç -.- - peşine düşemeyecek durumdaydım.Peşine düşmek diyorum çünkü şansıma bu sene Adana'yı delik deşik edecekleri tuttu.Belediyemiz köstebek gibi,aralıksız kazıyor -.- Böyle olunca otobüslerin güzergâhı değişti.Neyse,iki vasıta kullanarak geldim eve.Zaten eve adımımı atmamla "Ben niye hasta oldum" diye ağlamaya başladım.Normalde  ilaç kullandığım için kafama göre ağrı kesici falan da alamıyorum,rezil ve rüsfayım.

Sonra Mecit Abi'mi aradık ona sorduk.Bişey -bi ilaç- ismi söyledi içebilir onu diye.Onu içtim de biraz rahatladım -ki ilaç kullanmaktan ne kadar nefret ettiğimi yanımdaki yöremdeki çoğu insan bilir.

Ertesi sabah artık ne vaziyetteydiysem annem (!) "Bu gün de dershaneye gitme kızım,yat dinlen.Canından kıymetli mi?" dedi. o.O O günü de öyle yatarak geçirdim,ama cidden yatarak geçirdim.Cumartesi günü kahvaltıdan sonra hiçbir şey yemediğimden -insan uyurken yiyemiyor çünkü- akşama doğru annem "Hiçbir şey yemedin,hadi kızım kalk da iki lokma ye" diye beni uyandırdı.Tabi ben tüm gün yattığım ve oldukça aç olduğum için birden kalkınca şooldum,gözüm karardı düştüm.Ev ahalisi baya panikledi ama bir zaviyat/zahiyat veya her neyse yok.Sadece pembe tacım kırıldı,çok seviyordum onu :( Elimdeydi,üzerine düşmüşüm.Gözlüğüm de elimdeydi,neyse ki o kırılmadı.

Bu gün de okula gidemedim.Sağlık ocağına gittik,ilaç yazdılar falan.Onları alınca rahatladım biraz,kendime geldim ve oturup yazabildim.Nicedir buraları ihmal ediyorum,içime batıyor.

Hastalığım dışında mevcut bulunan sıkıntılı ruh halimden de kurtuluyor gibiyim sanırım.Zira yazabiliyorum.Nicedir yazamıyordum,ama ciddi ciddi yazamıyordum.

Bu da geçmiş olsun şarkısı olsun kendime.
Bir fil aşığı olduğumdan *.*

Bu şarkıya da AŞIK OLDUM.
Haliyle paylaşmak istedim.
İyi dinlemeler.

5 yorum:

  1. geçmiş olsun, neyin var, önemli bir şey değildir umarım...

    senden önemli mi, gerçekten öyle ama. insanın sağlığı gidince geriye pek bir şey kalmıyor. dikkat etmek lazım:)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.
    Grip gibi bir şey sanırım ama bu kez bayağı ağır geçiriyorum :D

    YanıtlaSil
  3. sen sanki son aylarda çok hasta oldun gibi. zayıf düştün bu kış. biraz da gerginlikten olmalı.

    blogu boşver bir süre.
    :)
    baksana, kızmazsın umarım ama bişi sorcam: nasıl hissediyorsun kendini, yani sınav için, moralin iyi mi, veya kendine güveniyor musun.

    bu sınavlarla okul yıllarımızın içine ediyolar valla. çok sınav var türkiyede.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Evet Deep,eskiden hiç böyle değildi...Artık sebze yemeklerini de yiyorum,niye böyle oluyor anlamadım.Gerçi onlar da hep hormonlu GDO'lu...

    Soruna gelirsek... İnan bu konuyla ilgili duyduğum en güzel soru bu,nasıl kızabilirim? "Netler nasıl? Dersler nasıl?" sorularından ve öğütlerden başka bir şey duymamaya nasıl alıştıysam artık "Nasıl hissediyorsun?" sorusu karşısında bir duygulandım.

    Sıkılmış hissediyorum...Aptallaşmış hissediyorum.Ama neyse ki geçecek,bunun bilincindeyim.

    YanıtlaSil
  5. geçsin. senden çok ben sevincem.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;