25 Mart 2012 Pazar

Lemonade by CocoRosie on Grooveshark

 Yine uykusuzluktan geberiyorum.Bunu nasıl yapabiliyorum inanın ben de bilmiyorum.Hani insan uğraşsa her gün farklı bir saatte uyumayı başaramaz."Uyku düzenin bozulmasın." cümlesini kimselerden duyamıyorum çünkü beni tanıyan hayatımın hiçbir döneminde uyku "düzenine" sahip olmadığımı biliyor :( Çok dertliyim.

Dün gece/sabah dörtte yattım.Daha doğrusu dörtte uyudum.Yoksa efendi efendi onikibıçık gibi girmiştim yatağıma.Dön dön dön yok,gözüme uyku girmedi.Kalktım biraz türkçe sorusu çözdüm ben de.Sonra geri yattım biraz radyo dinleyeyim dedim,radyodan oyun dinledim.Hoş bir şey,denk gelirseniz dinlemenizi tavsiye ederim.Sonra o da bitti,benim hâlâ uykum yok... Neyse sonunda sızıp kalmışım.Sabah da sınavım olduğu için erken kalktım.Saatler de ileri alındı ya,normalden bir saat az uyudum.İnsanı ne dost kazığı,ne aşk acısı bu kadar (saatlerin ileri alınması) depresyona sürükler :(

Sınav inanılmaz basitti.Saçma salak sorular kaçırmadım mı,kaçırdım.Ama basitti yani,çok basitti.Matematikten 35 soru yaptım,o derece!!! Eve yatma hayalleriyle geldim ama annem "Teyzenler gelecek" diyince hayallerim suya düştü.Öznur Abla'm Çorum'dan geldi ya,gitmeden bizi de görmek istemiş falan filan...Sonra Mecit Abi'mler de geldi,çocuklar falan filan derken yatamadım.Onlar gittikten sonra da yatmadım ki iyice uykum gelsin,sabaha kadar deliksiz uyuyayım.Saat 10 olmuş,artık yatabilirim bence.

O zaman hadi bana iyi geceler.

2 yorum:

  1. bak bugünlerde düzenli uyu ama artık.
    sakin geçsin bi de günlerin.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;