11 Nisan 2012 Çarşamba

-

Memento by Eluveitie on Grooveshark

Bu gün benim için oldukça güzel bir gündü. Neşeliyim.
Bir kere Cem bütün gün böğürmedi! Böğürdüyse de ben duymadım,zira müzik dinledim.
İki yüzlülük midemi bulandırdı ama bu hisle yaşamaya da alışmadım değil. Etkilemedi.

Hani -bu kadar olur- dün "hoş ve boş" bir kitap okumak istediğimi söylemiştim ya, bu gün Esra'da buldum aradığımı. Bir kitap almış,fazla müstehcen bulmuş,beğenmemiş. Atacaktı. "Aaaaa! Kitap atılır mıymış?! Bana ver,okurum ben!" dedim o da ciddi ciddi bana verdi kitabı. Bir blogda bu tür kitaplar için "pembe kitaplar" demiş yazan kişi,parlak,albenili kapaklardan,övgülerden ve göklere çıkarmalardan,parlak ve iri puntolu kapak yazılarından söz etmiş,çok hoşuma gitti. "Ben de "pembe kitaplar" diyeyim bundan böyle" dedim. Pembe kitapların en iyi -tek iyi- yanı atıştırmalık olmaları ve bir solukta bitivermeleri.Okulda başladığım kitabın yarısına gelmiş bulunmaktayım -ki bu gün dershaneye de gittim. Kafa dinlendirmeye ihtiyaç duyulan ama bu esnada okuma eyleminden uzak kalmak istemeyen insan populasyonu için bulunmaz nimet.

Bunun dışında,Kübra ve Merve paralarını birleştirip bana tişört almışlar. Alış veriş merkezinde dolaşırken tesadüfen görmüşler ve "Bunu Cessie'ye alalım!" demişler. Bu gün dershanede verdiler,ben de hemen üzerime geçirdim.

Hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biriydi. En büyük sebebi de özel bir sebeb dayandırılmış,ıkınarak çıkan,seçene zahmet veren,zaruri görülen bir hediye olmayışıydı. Tamamen tesadüfî ve içten gelen bir hediye oluşu beni çok mutlu etti. *.*

Dershane çıkışında da kendime toka aldım. Şu kurdele (kurdale veya kurdela,hangisi doğruysa artık) şeklindeki tokalardan herkeste görüyordum,pek bir özendim. "Kız gibi davranmanın vaktidir artık Cessie!" dedim ve kendime toka aldım. Bir tane de Ebru'ya aldım. Daha doğrusu pembe olanı Ebru'ya verme kararı aldım,alırken aklımda yoktu,otobüste aklıma geldi.

Muhteşem kız tokaları *.*
Bu gün güzel ve yorucu bir gün oldu. Ama mutluyum ve iç huzuruna sahibim -sanırım. Ki bu nadiren sahip olduğum bir şey.

Bir de Seda'dan gaza geldim,egzersiz yapıyorum. Vücudum hareketsizlikten paslanmış resmen,böyle bir şey olamaz! Mezuniyet şeysi yüzünden sınıfça kilo verme peşindeyiz ^^ 

Gerçi ona da gerek kalmadı. Okul sağolsun,bize ne kep ne de mezuniyet töreni yapmayacakmış. Çok saygısızmışız biz,kep atmayı hak etmiyormuşuz. Bize yapmayacaklarmış ki tıfıllara ibret olsun. Ne küçük insanlar,ne boş yöntemler. Artık gülüyoruz,üzerinde bile durmuyoruz,isyan bile etmiyoruz doğru dürüst.

Biz bunu yadırgamadık,geçen sene dergi olayında bizi nasıl ters köşeye yatırdıklarını unutmadık. Uğraşa didine çıkardığımız,zar zor yetiştirdiğimiz derginin sayfasını karıştırmayıp "Bu okul dergisi mi şimdi? Hayırseverin biri dergi çıkarmış." diyip masaya bırakan insanlardan ne bir şey bekleyebilir ne de "sizin iyiliğiniz" palavralarına inanabiliriz.

Alev Hoca'ya da söylemiştim,olay ne saç ne kıyafet meselesiydi. Ben ilk okula giderken bu konularda çok daha fazla sıkarlardı bizi,arkadaşlarımla da sorunlarım vardı. Buna rağmen severdim okulu. Ben ilk okuldayken,10 yaşında bir kız çocuğu olarak oturup müdürle konuşabiliyor,rahatsız olduğum bir şeyi dile getirebiliyordum. 18 yaşına geldim "mezuniyet" diye ailemi okula çağıracakmışım. Hocaların söylediği "Veliler konuşursa belllki bir şey çıkar." Ben bu insanların (hocalar değil kastedilen) nesine saygı duyayım ki? Yaş ile olmuyor işte bu işler -ki öyle ise 10 yaşındayken bundan daha fazla adam yerine konuyordum.

"Kendini silik mi hissediyorsun?" demişti Alev Hoca. 
Silik? Var olmamış hissediyorum. İnsanların aptallığına mı yoksa bu aptallığa boyun eğme zorunluluğuna mı üzüleyim bilmiyorum. En azından bitiyor. Sonunda bitiyor. Zaten okul olarak bununla avunuyoruz.

Bu seneki on ikiler tuhafmış.
Bu seneki on ikilerin beyin gramajı yüksek,sorun bu.

4 yorum:

  1. bu kadar renkli başlayıp bu kadar sinirli nasıl bitirebildin bu yazıyı:)

    kitap atılmaz haklısın, olmadı kütüphaneye bağışlanır atmak ne büyük emek israfı...

    tişört çok sevimli bir hediye olmuş ve değerli gerçekten alış şekilleri..

    biyoloji soru bankası sanırım sayısalcısın Allah yardım etsin:)

    o tokalarda çok sevimli ama herkese yakışmıyor maalesef:) ben alsam kullanamam mesela:)

    YanıtlaSil
  2. İnan ben de bilmiyorum nasıl olduğunu,söyleyene değil söyletene bakmalı demişler -.-

    Evet sayısalcısım. Olsun bence de,ihtiyacım var yardıma O:)

    YanıtlaSil
  3. ha ha ha pek neşelisin. aman aman bozulmasın. ha ha mezuniyet giysisine hazırlıyon di mi kendini.
    :))))
    toka da tişört de sevimli ki.
    :)
    kuş ve fil. çok tatlı.
    :)))
    keyfin yerinde ne güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;