2 Nisan 2012 Pazartesi

bu fazlasıyla siyah bir yazı -.-

Cold Water by Damien Rice on Grooveshark


 ben dün gece,önceki gece ve bu gün ağladım ve bunun sebebi sınav değildi.
bunun sebebi her zamanki gibi bir başka insandı.
bunun sebebi her zamanki gibi "değer verdiğim" bir insandı.

*

ben mütemadiyen koşuşturuyorum ve mütemadiyen yorgunum.
sadece ama sadece o küçük zaman diliminde dinlenebiliyorum.
o,bu zaman dilimini benden çaldı.
beni kırdı.
kendimi değersiz hissetmeme sebep oldu.

*

 okuldan öyle nefret ediyorum ki-
dakika bir,gol bir.
bu gün mutsuzluğum boyumu aştı -ki boyum 1.73-

*

bazen görünmez gibi hissediyorum kendimi...
beni üzmesinler,kırmasınlar...
 

2 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;