14 Nisan 2012 Cumartesi

Bunları hemen yazma ihtiyacı duyuyorum,aslında dershaneye yetişebilmek için jet hızıyla hazırlanıyor olmam gerekirdi.

Onca şey okudum,onca insanla konuştum. Böylesi bir farkındalığın Alev Hoca ile yaşadığımız minik yanlış anlaşılma ve Atıl Hoca ile konuştuğumun beş dakikanın sonucunda meydana geleceğini kim tahmin ederdi ki?

En büyük problem kendimle uzlaşamamam aslında. Diğerleri gibi değilim ve onlar gibi olmaya çalışıyorum. Oysa bu benim doğama aykırı.

Teoride tüm farklılıkları destekliyor ve korunması gerektiğine inanıyorum ama kendime gelince farklılığımı yok etme çabası içine giriyorum. Doğama aykırı davranmaya çalışıyor ve bunu başaramıyorum. Bunu başaramamak beni üzüyor, bunu geçelim. Bunun haricinde bir de "diğerleri gibi olmak" üstesinden gelmem gereken bir zorlukmuş gibi hissetmek ayrı bir üzüntüye sebep oluyor ve böylece kendimle sürekli,bitmek tükenmek bilmez bir savaş halindeyim. İnsanların görüşlerini önemsiyorum çünkü onlar gibi olma çabası içindeyim.

Ama bu doğru değil.
Bu saçma ve gereksiz bir çaba.

Sonuç olarak ben benim. Seçtiğim yol, bakış açım, fikirlerim diğerlerininkinden farklıysa ne olmuş? Beni olduğum gibi sevecek insanlar her zaman bulunur -ki var da. Öyle olmayanların hayatımda olmasına da ihtiyacım yok ama asıl önemli olan toplum -veya bir topluluk- tarafından kabul görmenin anlamı veya önemi yok. Kişinin yaşamını sekteye uğratmayacak kadar normal, geriye kalan kısımda özgün olması hem kendisi hem de toplum için daha faydalı olmaz mı?

Hem- bunca eleştirdiğimiz bir çarkın herhangi bir dişi veya dişlisi olamamak konusunda bu kadar üzüntü duymak çok büyük ve anlaşılması mümkün olmayan bir çelişki değil mi?

6 yorum:

  1. Imm,teşekkür ederim ama maalesef bunlar hayal gücümün bir ürünü değil :/

    Yani,güzel olduğu konusunda hemfikir değiliz korkarım ki :/

    YanıtlaSil
  2. herkes dönem dönem aykırı bir hal alır.
    Senin düşündüklerini ve yaşadıklarını belli yaşlarda herkes yaşıyor
    ve sonra zamanla herşey yoluna giriyor. Herkes gibi olmak zorunda değilsin farklılık hem avantajdır hem devavantaj ama şöyle düşün bütün düşünceler zamanla kendini başka şeylere bırakacak.

    o zaman bugün düşündüklerine sahip çık ve zamanı gelince bırak:) Rahat ol rahat yaşa...

    karışık anlattım umarım anlatabildim:)

    YanıtlaSil
  3. Bunu "şükürler olsun ki sonsuza dek ergen kalınmıyor" şeklinde mi özetlesek ne? O:)

    YanıtlaSil
  4. haklısın.
    sen böle bişisin ama.
    ve bi süre sonra, sanırım fakültede geçecek.
    ama sen böle benzersizsin.
    kendinle savaşman kadar güzel bişi yok bence.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Ben artık kendimle uzlaşma yoluna gidiyorum. *.*

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;