27 Nisan 2012 Cuma

Eöööööö

Sus Söyleme by Zülfü Livaneli on Grooveshark

Öncelikle şarkıyla ruh halimin paralel olmadığını belirteyim. Şarkı biraz hüzünlü gibi ama ben şaşkınlıkla karışık mutluluk deryası'nda kulaç atmaktayım. Belimde de simit var, yüzmeyi bilmiyorum çünkü O:)

Atıl Hoca bana "Zülfü Livaneli'yi denemelisin Cessie. Hatta bence ölmeden onu canlı canlı dinlemelisin" demişti de ben de bir deneyeyim demiştim. Bir iki şarkısını dinledim de, bunu da sizinle paylaşayım dedim.

Bu gün LYS için başvuru yaptım. Artık resmen LYS adayıyım canlarım, hayırlı uğurlu ossun. (Cumali Bey'i -hoca demek istemiyorum- bilgisayar başında görmeyin. Bana sanki ülkeler arası barış anlaşması yapıyor, bir edelar bir tripler. Moron -.-)

Peki neden şaşkınlıkla karışık mutluluk deryası'nda kulaç atıyorum?
Şaşkınlıkla karışık mutluluk deryası'nda kulaç atıyorum çünkü biz dün hayatımızın son yazılısını olduk o.O  Ve bunu önce bir idrak edemedik, "Noooluyo lan?!" dedik kendi kendimize. Sonra düşününce anladık ki bildiğiniz son yazılıydı. Artık hayatımızda yazılı yok. Sınavlar, vizeler, finaller olacak ama yazılı olmayacak o.O

Şimdi siz "E mantıken hepsi aynı kapıya çıkmıyor mu?" diyeceksiniz ama öyle değil işte. O kelime çok önemli bir kelime. Bir daha asla yazılıya girmeyecek olmamız bizim için fiilen "lisenin bitmiş olması" anlamına geliyor. Yani bu duruma deli gibi sevinsem de içim bir burulmadı değil hani... Tuhaftı, tuhaf hissettim.

Bir başka güzel şey de bu gün 5 ders matematik olmasına rağmen "deprememiş ve ağlamamış" olmamdı.

Alev Hoca ile aramızda bir yanlış anlaşılma olduğundan falan söz etmiştim ya hani, hah işte o olaydan sonra cidden ilerleme kaydettik benle kendim ilişkilerimizde. Daha az tartışıyoruz daha doğrusu birbirimize daha anlayışlı davranıyoruz.

Bende durumlar böyle.
Bir ses vereyim dedim. ^.^

3 yorum:

  1. oh beeee sesiiiiii lise bittiiiii

    kabus bitttiiiii.

    hadi sınava da az kaldı.

    hatırla bi geçmiş kışı böööö.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;