13 Nisan 2012 Cuma

homur pöfür -.-

The Good Life Enhanced MP3 by Three Days Grace on Grooveshark

Okul olmasa ergenliği daha kolay atlatacağım ben,hele matematik olmasa 750 bin kat daha kolay. Onca moronun içinde bulunmaktan ben de aptallaştım.

Bu gün yine bir "integral" krizi yaşadık. En sonunda pes edip gemi yapmaya başladım. Gemi yapmaya başladığımda zaten üzgündüm -konu o değil. Alev Hoca da bana "Sana nasıl gemi yapıldığını sormayacaklar herhalde Cessie." dedi.

"Sana nasıl gemi yapıldığını sormayacaklar."  Gerçekten daha düzgün bir uyarı biçmi düşünemiyorum. Rencide edici değil,söylerkenki ses tonu da yüksek değildi zaten. Ama ona çok kötü -öfkeli- bakmışım,sonradan konuşunca öyle dedik...

Atıl Hoca olmasaydı konuşmaya bile kalkışmayacaktım,kendisine beni uyardığı için kızdığımı sanmış. Ben ona öyle bakmak istememiştim oysa. Alev Hoca ile hiç sorunum yok benim,çok seviyorum onu. Kızgındım ama ona kızgın değildim. Kendime kızgındım ben aslında. 

Daha sonra onunla konuşmak için yanına gittim. "Niyetim saygısızlık etmek değildi" dedim,özür diledim.

Gerçekten bana bir şeyler öğretmeye çalıştı diye ona kızdığımı mı düşündü yani? Gülsem mi ağlasam mı bilemedim... Ben o kadar aptal mı duruyorum acaba?

Benimle uğraşma gibi bir zorunluluğu yok,tamamen görmezden gelebilirdi. O an bu beni rahatlatırdı çünkü kendimle kalmak istediğim zamanlardandı. Ama uzun vadede ve mantık çerçevesinde düşünecek olursak bu küçük bir uyarı almaktan daha incitici olmalı. Benim bunu görebileceğimi bilmiyor...

Bazen hiç anlamıyorum onu. Gerçekten anlamıyorum. Olayın- Neyse,neyin derdindeysem...

Kendimi tam anlamıyla ifade edememiş olsam da art niyetli olmadığımı ve öfkemin kaynağının o olmadığını anladı sanırım. Bunun dışında söylediklerimde samimiyetime inandığını zannetmiyorum.

Başım ağrıyor,yorgunum.
Bitsin istiyorum.

2 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;