29 Nisan 2012 Pazar

Hoşa Giden Mekânlar Vol.5


6 yorum:

  1. çok hoş gözüküyor :) beğendim ..

    YanıtlaSil
  2. çok çok güzelmiş:) bende istiyorum böyle bir yer acaba olur mu bir gün bizimde?

    YanıtlaSil
  3. Biraz kitap, biraz uyku biraz kahve.... Çok yakışır bu güzelim karenin içine. Nassıl kafamı fotoğrafın içine sokup orada uyuyasım var anlatamam. Bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  4. @Kitap Ayracı; teşekkürler.

    @Asiruh; olur tabii, neden olmasınmış :)

    @Seyhan Kaya; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. ama bak bu en güzeliydi galibağa.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Burada 87348267 sene uyuyabilirim ben *.*

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;