23 Nisan 2012 Pazartesi

Mecbursun by Sertab Erener on Grooveshark

Mütemadiyen hasta oluyorum! Neden mütemadiyen hasta oluyorum?! Çünkü saçlarımı kurutmadan yatıyorum. -.- Ama bence sebebi bu olamaz. Hayır, bunu kabullenmeyeceğim.
 *
Yarın 23 Nisan! Peki bu ne demek?! Tatil,dolayısıyla mükemmel bir sabah uykusu demek! Bu da moralimin nirvanaya ulaşmasına ramak kalması demek!
*
Bir de -Atıl Hoca'dan çok utanıyorum- Türlerin Kökeni'ni okurken araya sıkıştırdığım bir kitap daha var. Merve getirmişti okumam için.
 Gavurun Dölü hafif polisiyeye kaçan bir kitap. Eh, açıkçası bende "piyasa kitabı" izlenimi bırakmasına rağmen sonunu merak ediyorum. Kadın yakayı ele verecek, buna eminim ama nasıl olacak?! Kitabı pek fazla anlatmak istemiyorum ki bitirince yazabileyim 3:)
*
 Bir de iki yeni animeye başladım. Bunlardan ilki Kuroshitsuji. Konusundan ziyade karakterlerin cazibesine kapılıp başladım bu animeye.

19. yüzyıl İngilteresinde geçiyor olay. Ailesini yangında kaybeden Ciel hayatta kalabilmek ve güç sahibi olmak için şeytanla bir anlaşma yapıyor. Yenilmez bir uşak karşılığında ödediği bedel ruhu.

Ciel, kraliçeye bağlılığı sebebiyle kimi çözümü zor olayları çözüyor. Biraz gizem, biraz polisiye, az buçuk da güldürükçü (!) bir anime. Çok sevdim ben. Ha bir de, her eve bir Sebastian (uşak) lazım. ^.^

Diğeri de Peach Girl.
Peach Girl tam bir ergen animesi ^.^ Ana karakterimiz Momo. Momo liseye giden bir genç kız. Yüzme takımında oluşu sebebiyle teni diğerlerinden daha koyu, saçları da turuncu. Hem bu farklı görünüşü hem de düşmanı Sae' nin çıkardığı dedikodular yüzünden sıkça yanlış anlaşılıyor ve hep yalnız.

Dediğim gibi konusu bana göre değil. Aslında çizimleri de pek iyi değil. Yine de nedense hep çok sempatik geliyordu bana Momo. Böylece izlemeye başladım ama pek keyifli değil.

3 yorum:

  1. ben de saçlarımı kurutmadan uyuyorum ama iyi ki hasta olmuyorum -mütemadiyen-

    YanıtlaSil
  2. Deep; İvet.

    Mia;iyi ki olmuyorsun.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;