10 Nisan 2012 Salı

merhabalar *.*

Friends of Friends by Hospitality on Grooveshark


  • Ben geldim,moralimi düzeltip öyle geldim. İnsan içine öyle saç baş dağınık çıkmak doğru olmaz diye düşündüm.
  • Bisiklet sürmeyi nasıl özledim anlatamam. Bana dünyada en keyif veren şeylerdendir,söylemiş miydim?
  • Biyoloji okuma konusunda aldığım karar doğrultusunda köyde geçireceğim günler daha bir anlam kazanacak gibi duruyor.
  • Geçenlerde ikinci bir nükleer santral anlaşması daha yapıldığı başlığını okudum,devamını okumaya içim el vermedi.

    Dershanede olduğumuz bir deneme sınavına göre "nükleer enerji çevre dostu,gıdısı okşanası" enerjilerdenmiş meğersem. Yeni müfredat öyleymiş.
  • Ebru ile aramız düzeldi.
  • Günlerce silgisiz dolaştıktan sonra hafta sonu -ancak şimdi yazabildim- Karahan'a gidip defter,kalem ve silgi aldım sonunda! Karahan bizim evimiz,sımsıcak çay yuvamız.* Oradaki görevliye "Ne kadar veriyorum,umarım param yeter." dediğimde "Eğer yetmezse senin için elimden geleni yaparım." dedi köfte. *.* Bir keresinde de bana bedava defter vermişlerdi,ehe.
  • Bir de bunlara kilot yapmışlar,o pantolon kısmını çıkarınca altta Bobby'nin kirli çamaşırları gözler önüne seriliyor. Çok tatlı *.*
    Soldaki Merve'nin sağdaki benim.
    Ona da aldım.
  • Bir de ben yeni bir animeye başladım. İzlemek istediğim o kadar çok şey var ki,ve okumak istediğim! Yaz tatilini heyecanla bekliyorum! 
  • Şimdi "Türlerin Kökeni" ile birlikte Ebru'dan ödünç aldığım "Eğlenceli Bilgi- Neşeli Tiyatro Acılı Shakespeare" i okuyorum. Çok tatlı bir çocuk kitabı. Aynı zamanda Shakespeare yazısı yazdığımdan kitaptan faydalanarak yavaş ilerliyor. Okula götürmüyorum,evde okuyorum.
  • Benim canım yine hoş ve boş kitaplar okumak istiyor.Best-seller falan gibi. Atıştırmalık,çerez.Ama şu an elimde iki kitap ve kütüphaneden "ödünç" aldığım (çalmadığım,geri vermem gereken :( ) iki kitap var. Ve Ebru'dan aldığım onlarcası ve kendi okumadığım onlarca kitap. Yani yeni kitap almaya kalkışırsam annem beni (Tolga Abi'nin deyimiyle) boklu sopayla döver!
  • Başka başka... Sanırım söyleyeceklerim bu kadar.
  • Ha bir de,annemin aldığı mükemmel,baykuşlu pijamayı giyebildim sonunda! Annem onu aldığında havalar ısınmamıştı ve pijama yazlıktı,heyecanla bu anı bekliyordum! *.* Hayatımda edindiğim en güzel pijama *.*
  • Görüşmek üzere- beni özleyin! *.*

6 yorum:

  1. sitenizi sıklıkla takip ediyorum,çok güzel teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Şaşırdım biraz o.O
    Ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel haberleer.
    :)
    o foto çok şeker pijaman da öle olmalı.
    :)
    türlerin kökeni. darwin. ah tam baharlık :))))
    özlüyoz zaten biliyon ki.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;