17 Nisan 2012 Salı

Mezuniyet Şeysi

DİKKAT: Bu sadece mezuniyet balosu için kıyafet almam gerekeceğinden bir fikir edinme ön turu paylaşımıdır. Moda bloggerı olmaya karar vermedim, hâlâ Oscar Wilde ile aynı fikirdeyim! ^^

*

Ben: Hiç bilmiyorum, ne giyilir ki mezuniyette?
Tolga Abi: Ben bunu dışarıda giymem dediğin her şey olabilir.
Ben: Oha! Pijamayla gidebilirim o zaman *.*
Tolga Abi: Algıların düğümlensin o.O
bkz.durumun vehameti.

*
Öncelikle bu şapka!
Bunu fezbukta gördüm ve bayıldım!
Bana bir adet yapması içün anneme baskı uygulayacağım *.*

*



*

*
*
*
*
Allam *.*

*
Aslında deriye de karşıyım.
Güzel ama karşıyım -.-

*
Yalnız bunların hiç biri mezuniyette giyilebilir değil O:)

Öyf,çok sıkıldım.
Bakarken bile içime fenalık bastı -.-
Allam ne giyicem ben?! *.*

6 yorum:

  1. ayyyy tolga abiyle olan dialoglar süpermiş!! :D bileklikte şahaneee

    YanıtlaSil
  2. hıııııııh baykuş hastası bebn bayıldım o şapkaya, bende anneme baskı yapıcam örsün diye =D

    YanıtlaSil
  3. zor konular bunlar ben görmezlikten geliyim:)

    YanıtlaSil
  4. Mia; teşekkürler :) Tolga Abi candır :D

    SempA; bir baykuşsever daha mı buldum yoğusa?! Sevinçliyim!

    Ahmak-ı Hayal; ben de gelebilsem keşke -.-

    Güvenlik Sistemleri; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. baykuşlu şapka ve diğer hepsi güzel ki.
    :)
    bak naap biliyon mu.
    annenle bi alışverişe çık.
    bu acılı süreci çabuk atlat.
    :)
    tek parça siyah elbise olabilir.
    siyah çorap siyah ayakkabı.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;