25 Nisan 2012 Çarşamba

Ödül Şeysi Vol.2

Sevgili Çalıkuşu beni bir ödüle layık görmüş. Görünce nasıl sevindiğimi şöyle ifade edebilir fekat anlatmakta yetersiz kalırım: Ağrıyan boynuma ve "uyuuuu uyuuuuu" diye baskı yapan gözlerim ve baş ağrım Tayyar'a rağmen bunları yazmadan edemedim.

Bu benim ikinci ödülüm.
Bir tane de Deep vermişti. Ehe, gururluyum, mutluyum *.*

Çalıkuşu'na çok teşekkür ederim. Beni çok sevindirdi.

Sanırım şu sorulara cevap vermemiz gerekiyor. Öhm.

  1. Mesleğin seni memnun ediyor mu?
    Henüz bir mesleğim yok. "Lise talebeliği" meslekten sayılıyorsa hayır, etmiyor. Hatta ruhumu kanırtıyor, içimi boşaltıyor. -.-
  2. Yalnız mı yoksa ilişkide mi yaşamayı tercih ediyorsun?
    Yalnızlıktan nefret etsem de kesinlikle "yalnız" diyorum. Çünkü yakın ilişkiler kurmaktan çekinen bir insanım. Karşımdakine normalin üzerinde değer vermeye başladığımı fark ettiğim anda ondan koşarak kaçmak istiyorum. Ama bu noktada kendimi durduruyorum genelde. İnsanları sevmek konusunda korkularım var ve oldukça hacimli bir güven problemim.
  3. Tatsız durumlardan kaçmak için yalan söyler misin?
    Kesinlikle söylerim.
    İşin kolayına kaçmak veya paçayı kurtarmak için yalan söylemek yerine doğruyu söylenip sonuçlarına katlanırım ama gergin bir ortamı yumuşatmak veya önemsiz ve gereksiz bir tartışmadan kaçınmak için rahatlıkla söyleyebilirim. O:)
  4. Yabancı bir dil konuşuyor musun?
    Çoğu zaman anlaşıl(a)madığımı hissettiğimden içimden "Heveeeeeeeeeeeet" diye çığlık atmak geliyor ama hayır. Bizim bildiğimiz anlamda konuşmuyorum. Ha yurt dışına çıksam ölmeyecek kadar ingilizcem var. 
  5. Rüyandaki evinde oturuyor musun? Taşınmak ya da yurt dışına gitmek ister misin?
    Hayır oturmuyorum. Benim en çok olmak istediğim yer kendi gezegenimdeki evim, Benjamin'imin yanı. Bu gerçekleşmeyeceğinden, çok büyük bir isteğim yok taşınmakla ilgili. Ancak Finlandiya'yı görmeyi çok isterim ve mümkünse bir süre orada yaşamak. Ama temelli başka bir ülkeye yerleşmeyi düşünmem sanıyorum.
  6. Mobilya değiştirmeyi sever misin?
    Hayır sevmem. Görmeye alışık olduğum şeyler değişince kendimi huzursuz hissediyorum. Değişime açık bir yapım yok belki.
  7. Çevre ve hayvanları korumada bir katkın var mı?
    Herhangi bir dernek veya kuruluşta çalışmıyorum. Ancak herkesin yapması gereken "yerlere çöp atma", "muslukları açık bırakma", "boşa elektrik harcama" ilkelerine sıkı sıkıya bağlıyım.
  8. Televizyon ya da filmleri sever misin?
    İki üç senedir hiç televizyon izlemiyorum. Bir şey izlemek istediğimde internetten izlemeyi tercih ediyorum. Film ve anime izlemek- bunlar sevilmeyecek şeyler değil. *.*
  9. Bırakmak istediğin kötü huyların var mı?
    Elbette, pek çok var hem de. Ama en önemlisi "yabancı tuvaletleri kullanamama" alışkanlığımdan kurtulmak istiyorum. Bana feci şekilde zorluk çıkarıyor.
  10. Loto veya benzeri şans oyunları oynar mısın?
    Şu son zamanlarda katıldığım çekilişler sayılıyor muydu? O:)

4 yorum:

  1. sevindiysen ben sana hep ödül veririm ki :)

    uyu uyu diyen gözlere rağmen yazmak, şu an aynı şey bana da oluyor :)

    koşarak kaçmak istemek. sanırım tanıdık bir duygu..

    YanıtlaSil
  2. işteeee tümüyle ne kadar kendine özgü olduğunu gösteren yanıtlar.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;