21 Nisan 2012 Cumartesi

Sınav şeysi *.*


Dün sabah serviste sınav sonuçlarının açıklandığını öğrendim. Üşenmemiş,erinmemiş,sabahın beşinde açıklamışlar. Tüm okul çalkalanıyor,bir benim haberim yok. Babamın kuzeni vefat ettiği için bizim evin gündeminde o vardı,başka bir telaş içindeydik. Belirlediğim abuk ötesi şifreyi aklımda tutmama da imkân olmadığı için bir minik kâğıda yazıp dosyama koymuştum. Annem cenaze evine gitmeden önce -sağlık ocağına gitmişti- eve uğrarsa söylesin de okuldaki bilgisayardan bir bakayım dedim.Annemden şifreyi öğrenmek bir eziyetti. Ki zaten yanlış söylemiş.

Sonunda şifre değişikliği yapıp öyle baktım sonucuma.

Herkesin sonucu beklediğinin altındaydı. İlyoscuğum bile 49 binlerde geziyordu. Bir tek Melek gelip "10 binlerde bişeymişim!" diyince sevinç çığlıklarıyla boynuna sarıldık! En az kendimiz yapmış kadar sevindik. En güzeli de insanların sadece yüzleri değil gözleri de gülüyordu Melek'i tebrik ederken.

Ben?
Ben tabii ki beklediğimin çok çok altında bir sonuç aldım. Sonradan hayal kırıklığına uğramayayım diye doğruluğundan emin olduğum soruları dikkate almıştım ve buna rağmen beklediğimden daha düşüktü netim. Artık üzülmüyorum bile. Hep aynı şey oluyor hep aynı şey. Bu noktada tıkandım kaldım,şu gerzek sistemden bir kurtulabilsem yapacağım ama...

Neyse işte. Bu sınav %30 oranında etkili olduğu için LYS'ye yüklenmekten başka çaremiz yok.

Artık bunu söylemek bile midemi bulandırıyor ama "Çalışıp yaparım" bile diyemiyorum. Keşke çalışmadığımdan yapamasam da "Hak ettim." falan desem. İnsanlara "dikkatsizlik" demeye bile zahmet etmiyorum. Aptal yorumlardan başka bir şeye neden olmuyor.

Moralim fena değil. Zaten moral bozma,depreme,üzülme gibi bir lüksüm yok,LYS'ye az kaldı. Eğer bu sene giremezsem seneye girememe ihtimalim var. Ki o ihtimal üzerinde durmuyorum bile,bu sene olacak.


6 yorum:

  1. hadi odaklan hazirana.
    seneye bi daa girmeden bitir şu işi.
    :)
    ama neden bi daa girememe ihtimalin var. tekrar çalışmak istemeyeceğin için mi.

    YanıtlaSil
  2. 2.sınav için hırs yaparsann eğer sonrasında mutlu olursun inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Seneye koca bir yıl bu sınav için çalışacağına şu iki ay sık dişini bence yaparsın.

    YanıtlaSil
  4. Deep; gelecek sene biyoloji,fizik,kimya ve matematik bölümlerine öğrenci alınmayabilirmiş.

    Zombi; umuyorum.

    Bambi; çalışmak sorun değil de emeğimin karşılığını alamıyorum,o üzüyor.

    YanıtlaSil
  5. dediğin gibi Lys daha önemli. sıkma canını artık buna.

    ödül verdim sana bak istersen :)

    YanıtlaSil
  6. @Çalıkuşu, yeni gördüm. Çok teşekkür ederim ki!

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;