25 Nisan 2012 Çarşamba

Şundan bundan

Yuruyus by Grup Yorum on Grooveshark
  •  Eööö, selamlar canlarım. Ben geldim. Gerçi gitmemiştim ama olsun. 
  • Babamın kuzeni vefat ettiği için evimize sürekli birileri gelip gidiyor ve bu durum baya bir gıcık. Çünkü ben misafir sevmem.

    En son teyzemler geldi köyden. Mesela teyzem, beni özlediğini söyleyerek odama oturdu ve uyuyakaldı -.-' Hayır uyurken özlem gideremediğimize göre yerine yatabilir bence. Ben de rahat ederdim. -.-'
  • Son sene beni sınıfta bırakırlar mı yia? o.O Fiziğim 10 falan olabilir çünkü *.*
  • Bu günlerde neşeliyim çünkü evimizde yeşil erik var.
  • Neşeli olmamın bir sebebi de Maya'nın ev sahipliği ile gerçekleşen kitaplaşma etkinliği *.* Bu konuda çok heyecanlıyım. En kısa zamanda -ki muhtemelen yarın- bana çıkan arkadaşa kitaplarını alacağım. 
  • Grup Yorum, Utku'dan ve Büşra'dan çok sık duyduğum ancak dinleme zahmetine girmediğim bir gruptu,hata etmişim. Atıl Hoca ile yaptığımız sohbet üzerine denemeye karar verdim ve pişman değilim. Gerçi şu "vatan,millet,herkes kardeş" olayları beni sarmıyor ama şu sizinle de paylaşmış olduğum şey muhteşem bir şey! (Vatan,millet,herkes kardeş olayları derken kastettiğim "Türk'ün türkten başka dostu yoktur!" tarzı bir şey değil. "Tüm insanlardan nefret ediyorum,hepsi ölsün!" tarzı bir şey.)
  • Böyle bir şey olamaz, rüyamda Ali Demirsoy'u gördüm!!!
    Benimle oyun oynuyordu *.* Ve ben küçüktüm, ehe :)
  • Teyzem horluyor.
  • Teyzem horlamaya devam ediyor...
  • Ne diyecektim yahu?... Hah, hatırladım! "Gavurun Dölü" bittikten sonra Türlerin Kökeni' ne yüklendim ve alnımın akıyla bitiriciğm! Zavallı kitap, yok yere elimde süründü.
  • Bazı karınca türlerinde kölelik sistemi varmış,biliyor muydunuz?

4 yorum:

  1. son zamanlarda okuduğum en güzel yazıydı, bravo

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim :D
    Sevindim.

    YanıtlaSil
  3. grup yorum iyidir.
    :)
    ali demirsoy mu.
    bi dolu kitabı var bende.
    :)
    yaşamın temel kurallarınu mutlaka edinmelisin.
    önemli adam.
    ankara hacettepede.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Edineceğim.
    Belki dersime girer *.*

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;