22 Nisan 2012 Pazar

Yıllar sonra bir mim!

Şu blog camiasında (^.^) "En sevdiğim insanlar" listesi yapsam zirveyi paylaşacak insanlardan biri olan Luna beni mimlemiş. Luna mimler de ben yapmaz mıyım? Yaparım. Hatta yapıyorum:

~ Burçlara inanıyor musunuz? Burcunuz nedir?
Aslında burçlara inanmam. Ama ara sıra okumayı severim. Burç yorumlarını değil de kişilik özelliklerini. Burcum ve yükselenim YAY. Tepeden tırnağa yay kızıyım *.*


~ Hayattaki idealiniz, ulaşmak istediğiniz son nokta nedir?
Öncelikli hedefim şu sınav, malumunuz. Sonralıklı hedefim cilalanmış bir kariyer. Yaz tatili ile ilgili hedefim deliler gibi kitap okumak, dizi/film/anime izlemek. ^.^ Turuncu bir vosvos sahibi olmak. Mutlu olmak,huzurlu olmak.
Önümüzdeki 5 dakika için en önemli hedefimse yiyecek bir şeyler bulmak!

~ Aşka inanır mısınız? Sizce aşk nedir?
Aşktan dem vurulduğunda "Aşk bir yerlerde düşüp öldü , size dublörünü yutturuyorlar olm" diye zevzeklik etsem de bu konu hakkında bir fikir sahibi değilim. Aşk vardır bence, vardır yani. Olsun, inanmak isterim. Benim bulacağıma olan inancım sıfır beden, incecik, zapzayıf.

~ Hayalleriniz nedir? Hayal kurmak nasıl bir duygudur?

Asteroidc777 hayali gezegenimdir. Orada büyük bahçeli bir evim, bir adet yavru filim, dört adet tavşanım, envai çeşit ağaçlarım ve sebzelerim var ^.^ En ütopik hayalim bu sanırım

Ve hayal kurmak işte şöyle bir duygudur sanırım *.*
~ Sizce gerçek bir arkadaşın özellikleri ne olmalı?
Gerçek bir arkadaşın ne gibi özellikleri olması gerektiğini bilmiyorum. İnsanları oldukları gibi benimsemek adetim olduğundan bunu hiç düşünmedim. Ama yakın çevreme ve son yaşananlara bakacak olursak güvenilir olması en temel unsur olsagerek.

~ Hobileriniz var mı? Varsa neler?
Elime geçeni biriktirmek , okumak ve dinlemek dışında pek bir şey yapamıyorum ne yazık ki.

~ Mimi gönderen kişi hakkındaki düşüncelerinizi yazar mısınız?
En başta bir kısmını yazdım aslında. Luna, - ne derler ona pozitif enerji mi?- insanın içini yaşama sevinciyle dolduran, ferahlatan biri. Yazdıklarını okumaktan, paylaştıklarına ortak olmaktan hep keyif almış ve samimiyetine hep inanmışımdır.

Mimlenenler:


Katılmak isteyen herkes *.*

4 yorum:

  1. İnanmıyorum sana, ne güzel şeyler yazmışsın hakkımda. Duygulandım ki ben. ^^

    Sen de öylesin Balıkcığım benimmm! :)

    Cevaplarına da bayıldım, hele ütopik hayalin çok hoşuma gitti. Yavru fil. ^^ Eha, ne sevimli. Nereden aklına gelir böyle şeyler ilahi. :)

    Çok tatlısın, hep tatlı kalacaksın biliyorsun değil mi? ^^

    Sevgiler,
    Luna.

    YanıtlaSil
  2. 2-3-4. yanıtlar süper süper.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;