1 Mayıs 2012 Salı

başlık bulamadım -.-

Entel Maganda by Ahmet Kaya on Grooveshark


Öncelikle, benim ne tür müzikler dinlediğimi az çok biliyorsunuz. Ama şu sıralar bir tarz değişikliği yaşadım.

Bilgisayarım telefonumu bir görüyor bir görmüyor. O nedenle yeni şarkılar atamıyorum, ben de önüme gelene yalvarıyorum "Noooolur bana şarkı gönderiiiğn!" diye. Büşra da birkaç Ahmet Kaya göndermişti. Bu sabah tesadüfen dinledim, otobüste. (Dershaneye, sınava giderken.) Ahmet Kaya bunu kime yazmış bilmiyorum ama pek bir gıcık olmuş adama anlaşılan. Çok güldüm dinleyince, sizinle de paylaşmak istedim.

Bu gün oldukça neşeliyim. Uykusuzum gerçi ama olsun. Bu neşeli olmama engel değil / olmadı. Çünkü bu sabah bir teyzeya yardım ettim.

Otobüse binebilmek için biraz yürümem gerekiyor. Bizim evin oradaki kaldırım yola bakmayan tarafında şöyle şeyler var, engebeli gibi birikinticikler;

Pek belli olmamış ama hafif yokuş orası. Teyze biraz çıkmış, sonra devam edememiş. Yazık geri inmeye de ilerlemeye de cesaret edememiş, kalmış orada. Elinden tutup kaldırıma çıkardım. Bu kadarcık bir şey için o kadar teşekkür ve dua etti ki utandım. "Rica ederim teyzeciğim, ne olacak" diye bir şeyler geveledimse de devam etti. Ben de "otobüse yetişeyim" bahanesiyle kaçtım teyzenin yanından. Tabii iyi günler diledim o kadar hödük bir kaçış değildi. O:)

Sonra teyze mutlu olunca ben de mutlu oldum ve bu mutluluk gün boyu sürdü. Sınav esnasında (!) bol fotoğraflı bir yazı hazırlamaya karar verdim ve dershaneden eve kadar olan yolculuğumu fotoğrafladım.

Immm burası dershanemiz.
Bu senenin altıda ikisini burada,
altıda üçünü okulda, altıda birini de evde geçirdim. -.-



Bu da dershanemizin hemen yanındaki hamburgerci.
Yemeklerimizi bazen burada, bazen Kardeşler'de
bazen de Katık'ta yiyoruz.
Ben buranın hamburgerini pek sevmiyorum ama
patates kızartması güzel.


Bu da karşıdan karşıya geçerken
mütemadiyen ezilme tehlikesi atlattığımız yol.
Zira araçlar kırmızı ışıkta durmayı reddediyor -.-

Ve ikinci evim Karahan Kitabevi *.*
Dayanamadım, izin isteyip içeriyi de fotoğrafladım.

Bu benim her kitapçıya girişimde kurcaladığım raf.
Çocuk romanları bulunuyor.
Bazen içimdeki çocuğa hediye falan alıyorum *.*

Buraya böyle minik bir masa koymuşlar.
Eskiden yoktu.
Ama benim için pek bir şey değişmedi,hep yerlerde sürünüyorum.

Bu da en sevdiğim bölüm.
Can, Ayrıntı ve YKY yayınları bir arada.
Ayrıca alt raflarda Metis de var.
Bir de klasikler. :)

Alt katta daha çok test kitapları var.
O nedenle ben pek oralarda dolaşmıyorum.
Bir de şiir kitapları var ve oyunlar.
Ara sıra onları karıştırmak için iniyorum.

İşte renk renk kalemlerimin adresi burası.
Güzel not defterlerini de buradan alıyorum.
Keşke kitap ayracı da satsalar. :/


Hani size sık sık "43254362 saat sümerbank bekledim!"
diye yakınıyorum ya, işte bu durakta bekliyorum.

Veee nihayet beklenen otobüs geliyor!
Şöyle bir yerde iniyorum. Hep koyunlar oluyor orada.
Biraz yürümem gerekiyor indikten sonra.
Ama bu benim için sorun değil, çünkü yürümeyi seviyorum.

Buradan karşıya geçiyorum.
Burada ezilme tehlikesi atlatmıyorum şükürler olsun ki!

Biraz daha yürüyorum.
Çok değil, anlatırken çok gibi olmuş *.*

Veeee apartman ufukta beliriyor ^^

Nihayet apartmanın beton serinliğine kendimi atıyorum!
Evet genelde bu çemberde dolaşıp duruyorum. Belki bir de okul yazısı hazırlarım, onu da eklerim.
Evet, bunun bir de okul boyutu var.

Dün gece yine çok geç yattım ben.
O yüzden uykum var. Şimdi biraz kestireyim, kalkınca da bu günkü sürpriz yumurtamı yerim diyorum.
Bana iyi uykular, size de güzel 1 Mayıs'lar.

:)

6 yorum:

  1. höhö, günlük hayatı anlatım tarzında olmuş çok sevdim.

    hatta şimdi planlarım arasına böyle bişiy yapmayı ekledim ve sıradaki yazım böyle bişiy olabilir. çok pis fikir hırsızlığı yaparım!
    (maksat ders çalışmayayım da naabarsam yapayım)

    YanıtlaSil
  2. Gökan sen anlatırsan benim oralara gelme isteğim çok pis depreşir.
    Ben kazanayım öyle anlat olm :/

    YanıtlaSil
  3. yandex panaromikleriyle okula gidşim, dönüşüm falan olcak muhtemelen. bakalım :D

    YanıtlaSil
  4. Heyecanla bekliyoruz ^.^

    YanıtlaSil
  5. tümüyle nefis be yazı ve foto düzenlemesi olmuş. çok sevdim.

    ayrıntı metis en sevdiklerim.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim.
    Ben de eğlenmiştim yazarken ve çekerken.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;