9 Mayıs 2012 Çarşamba

-

Bunu "hippilazman" dan yürüttüm ben O:)
Aslında uyuma niyetiyle yatağa girmiştim. Sonra dedim ki "Hadi 'bir arkadaşımı' arayayım." Onun da yarın sınavı varmış, kendisini biraz kötü hissediyordu. Ben de bırakmak istemedim. Yo aslında yanında bulunmam talebinde bulunmadı, ben istemedim. Öyle o bana bir şeyler okudu çalışması gereken yerlerden ben de bir yandan onu dinledim bir yandan kitabımı okudum. Sonra da uykum kaçtı işte. Ben de iki satır bir şeyler yazayım dedim.

Bu gün düne ve önceki güne nazaran daha iyiydim / iyiyim.
Ayrıca kitaplarım doğurmuş benim! o.O Rahat durmamışlar, nasıl becermişler bilmiyorum ama nur topu gibi bir bebişleri olmuş. Rıfat Ilgaz'ın bir kitabı çıktı içlerinden. Öyle bir kitap almadığıma eminim, yüzdeye vurursak %100 eminim. o.O Şaşkın ve sevinçliyim. Biliyorsunuz, bunu namus melesi haline getirecek bir zihniyette değilim.

Unutmadan söylemek istediğim bir diğer şeyi de söylemek istiyorum. Öyle ki beş kez falan istemiş oldum söylemek istediğim şeyi. Her neyse.

Deep blogunda bir yazı paylaşmış "Blogstar Seçmeleri" başlığı altında. Dayatılanla Yaşayan diye biri böyle bir etkinlik başlatmış. Şey aslında ben gecenin bu vaktinde bunu toparlayamayacağım o yüzden Deep'ten hemen kopyalayayım:

Yeni blog arkadaşlarımdan Dayatılanla Yaşayan (Dayatmalarda Kayboluş blogu) blog dostluğunu arttırmak ve blogların birbirini keşfetmesi amacıyla keyifli, eğlenceli bir blog anketi düşünmüş ve blogunda bir blogstar seçmesi düzenlemiş. Katı kategoriler değil sevimli ve esnek kategoriler. Seçmeye katılmak için Dayatmalarda Kayboluş bloguna gidip sol üst köşedeki Blogstar resmine tıklamamız ve seçtiklerimizi yorum olarak bildirmemiz gerekiyor. Oylarımızı 10 üzerinden veriyoruz. Oylama ile ilgili detaylara Dayatmalarda Kayboluş blogundan ulaşabiliriz.

 dayatmalarda kayboluş..
http://dayatmalardakaybolus.blogspot.com/
 İsteyenler, Dayatmalarda Kayboluş blogu sahibiyle iletişime geçip bu neşeli ankette arkadaşımıza seçmelerde yardımcı olabilir. Ne kadar çok kişi yardım ederse o kadar yaygınlaşır bu anket.
Kendi seçimlerimizi blogumuzda yayınlama zorunluluğumuz yok. Sadece gidip oy vereceğiz istersek. En neşeli, en çılgın, en sevimli, en ilginç gibi kategoriler var.
 Ben gidip kimseye oy veremedim çünkü şey, veremedim yani. Şimdi mesela bir Luna, bir Mia okumayı çok sevdiğim bloglardan, birine diğerinden daha fazla oy veremem. Veya okuduğum pek çok blog çok yönlü olduğu ver her alana el attığı için kategorize etmekte de zorlanacaktım. Elimi öyle bir taşın altına sokmadım. Ama blogların kaynaşması hoş olabilir, neden olmasın diye düşündüğüm için bu olayı duyurmak istedim kendi çapımda.

Edit büdüt: En zibidi blog seçimi yapacaksak onu açık ara farkla Gökan alır!!!

Bunun dışında, bu gün hiç ders çalışmadım, o yüzden biraz huzursuzum. Bir de satrançta Ömer'e 436275462490045367 kez yenildim, onun şeysi var içimde hâlâ -.-

Bu arada yarın Melek, Merve ve ben "Cici Bebe Günü" düzenledik, üçümüz de cici bebe getirip yiyciğz. Evde varsa çokokrem tarzı bir şey, onu da aşırabilirim ben 3:)

Hımmm...
Duyduğum kapı gıcırtısı seslerinden anladığım kadarıyla annem ayaklanmış.
Şu an bir ikilemdeyim gidip uyuyor numarası mı yapsam yoksa takılmaya devam mı etsem şeklinde.

Neyse, her koşulda bu yazının sonuna geldik sanırım.

En iyisi gidip su içeyim ben. Siz de fazla oturmayın, sabah erken kalkacaksınız. (bkz.içimeannemkaçtı) 
İyi geceler, tatlı rüyalar.

6 yorum:

  1. gece gece birileri biseyler yazsa da okusam diyordum :) nasil iyi geldi. :)) oralarda misin hala balikcigimmm?

    luna.

    YanıtlaSil
  2. bugün ilk okuduğum satırlar sana ait hahah doğuran kitap gülümsetti.

    YanıtlaSil
  3. Luna; oralarda değildim ne yazık ki.

    PisPatria; umarım güzel bir günün habercisi olmuşlardır.

    YanıtlaSil
  4. üfff hadi hadi az kaldıı.
    :)))

    YanıtlaSil
  5. en zibidi ben niye oldum şimdi :D
    haberim bile yok hiçbi şeyden, kapıma ağzımı burnumu kırmaya adamlar gelirse suçlu kim biliyorum

    YanıtlaSil
  6. :D :D
    Gelmezler Gökan. Gelirlerse de bana haber et, ben seni korurum B)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;