16 Mayıs 2012 Çarşamba

-.-

Son yarım saattir geri zekalı olup olmadığımı anlamaya çalışıyorum. -.-
Şu size söz ettiğim ergen animesi vardı ya (Peach Girl) iyice Yeşilçam'a bağladılar olayı. İşler çığırından çıktı. Yok efendim kızın iyiliği için kızdan uzak durmalar, yok efendim sevgiliden ayrılınca depresyona girmeler. Eminim gelecek bölümlerde teselliyi diğer çocukta arayacak. Ama bu kadar sıradan olunmaz ki -.- Sinir oldum.

Buna rağmen bu gün tam 3 bölüm izledim!!! Çünkü "yarım bırakamama" gibi bir huyum var. Kitaba başlarım, beğenmem ama bırakamayıp okurum. Film izlemeye başlarım keza. Anime desen yine öyle... Bunun üstesinden gelemedim gitti. Yarım bırakınca içimde bir huzursuzluk oluyor, istediği kadar saçma olsun. Ne olursa olsun değişmiyor. Ben de o huzursuzluğu çekmemek adına böyle zaman kaybediyorum işte...

Neyse ki 25 bölüm...
Zaten bu huyum yüzünden 36241543199021 bölümlük animelere başlamaya cesaret edemiyorum. Vampire Knight' ı izlerken de böyle olmuştu. Guilty'i de izlemiştim, tadından yenmemişti. -.- Bunu en kısa sürede aşmam lazım.

Bunun yanında yine hasta oldum.
Fırk fırk burnum akıyor. Bu sene antikorlarım iyice tembelleştiler, iyice saldılar. -.- Bu kadar da sorumsuz olunmaz ki canım! Üç güne bir hasta oluyorum -.- Güya sınav senesiydi, sağlığıma dikkat edecektim. Onlar böyle tembellik yaparsa olmaz ki ama. -Al, yine öksürdüm.-

Bir şey daha söyleyecektim ama kafam dağınık biraz, unuttum onu.

Neyse ben bi gidip banyo yapayım, bi de ders çalışayım bari.

6 yorum:

  1. bu kitapları yarım bırakamamanın psikolojik nedenlerini araştırcam. bir sonuca ulaşırsam sana da haber veririm :)

    ben de bu sene daha çok hastalandım. nedendir bilemedim ki. belki bahar nezlesi falan olmuşsundur.

    YanıtlaSil
  2. demek animeyi beğenmedin aslında adını duydum ama izlemedim beğenilenler arasındaydı.

    bende beğenmesem bile film, dizi, kitap, anime ne olursa bitiririm. ama aslında bitirmek iyi ya da sadece sonuna bakarım atlayarak izlerim. yarım bırakmanın unutkanlık yaptığını okumuştum bir yerde:)

    YanıtlaSil
  3. kıyamammmm, antikorlarına kızalım çalışsınlar artık !

    ne güzelmiş aslında yarım bırakamaman :) ben o kadar ısrarcı olamam sanırım...

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
  4. @Çalıkuşu; evet evet, bu fikrini destekliyorum can-ı gönülden.
    Heyecanla da bekliyorum.

    @Asiruh; unutkanlık konusunda yanılıyor olabilirler zira bende hiç işe yaramadı bu yarım bırakamama huyu.

    @Luna;kızalım. Ben hep kızıyorum dinlemiyorlar. Güzel güzel anlattım olmadı, kızdım olmadı.
    Öksürmekten içim dışıma çıktı, yapmasınlar öyle -.-

    YanıtlaSil
  5. çok hasta oluyosun sahiden de. sanırım geçen kız okul ders filan gerginlikten zayıf düştün.

    bi de okul, testler, kitap, müzik, anime filan hepsine nasıl zaman bulduğunu çözemiyorum. hiperaktif gibisin. :)

    YanıtlaSil
  6. İlaç da kullanıyorum ama :P

    Ben de bilmiyorum ki Deep, hepsine saldırıyorum işte :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;