13 Mayıs 2012 Pazar

Bu gün, daha doğrusu bu sabah kalkamadık. Telefonun alarmı çalmamış. O yüzden ilk iki dersi kaçırdım. Ayrıca feci şekilde uykusuzdum.

Uykusuz olduğum için mi, sınav stresi mi bilmiyorum ama bu gün oldukça hassastım. Düşünebileceğiniz her şeye ağlayabilecek durumdaydım.

Sabah bir araç geçti önümden, arkasında minik bir kasa vardı bir şeyler taşımak için. Oraya bir sürü koyunu doluşturmuşlar, zavallılar sıkış tıkıştı. Bir tanesinin de ayağının biri bükülmüş bir vaziyette duruyordu. Yoruldu sanırım, aşağı doğru sarkıttı. Buna bile sokakta olmasam hüngür hüngür ağlayabilirdim. Zaten birkaç saniyede bir gözlerim doluyor. Az sonra yatıp uyuyacağım.

Bu gün Anneler Günü'ydü. Bu günü annemle baş başa geçirmek istiyordum ama Sacit Abi'mler, ardından Mecit Abi'mler ve teyzemler gelince böyle bir şey olamadı tabii...

Babam yarın köyden dönüyormuş. O biraz moralimi düzeltti.

Bu arada, abimler o iğrenç sigarayla tüm evi, odamı kokutmuşlar. Beni sigara kokusu çok rahatsız eder. Şu an boğazım feci şekilde yanıyor. -.- Böyle durumlarda söylenecek en anlamlı şey: "Zıkkım içsinler!" olsagerek.

Neyse ben gidip yatayım en iyisi...
Zırıldamaya başlamadan. -.-

5 yorum:

  1. Sigaradan ben de nefret ederim..
    anlaşılan bu gün bir duygusallık oturmuş yüreğine..
    Bazen olur, hüzün de güzeldir..

    YanıtlaSil
  2. yeni ve ilginç mimini görmedin mi daa.
    :)

    YanıtlaSil
  3. @Nursalkımı; evet, öyleydi. Geçti gitti. Bu günlerde neşeliyim.

    @Deep, mimi büyük ihtimalle yarın yapıyorum ^^

    YanıtlaSil
  4. senin şu kızgın hallerini çok seviyorum ayrıca.
    :)

    YanıtlaSil
  5. :D komik oluyorum galiba.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;