7 Mayıs 2012 Pazartesi

Her Şeyden Biraz *.*

Bu günlerde iyi değilim. Minik çaplı bir depresyon geçiriyorum sanırım. Kâbus falan da görüyorum sürekli, hiç iç huzuruna sahip değilim. O nedenle açılışı bir karikatürle yapayım dedim, bir minik tebessüm hepimiz için iyi olur.

Bu da bol fotoğraflı bir yazı olacak gibi görünüyor. Aynı zamanda bölük pörçük, bütünlükten uzak.

Az önce fezbukta dolaşırken bu fotoğrafı gördüm. Şu süpürge püskülü saçlı olanın ben olduğumu söylememe gerek yok sanırım... 10. sınıftan kalma.


Sınıf demişken, sınıfımızda bir satranç sevdası baş gösterdi. Taşları birimiz bıraksak birimiz alıyoruz. Güldürdüler galiba beni, bulanık olmuş. Şu sırıtan çocuk var ya -adı Ömer- baya iyi satrançta. Yenemedim onu -.- Aslında 2 kez mat ettim de herkes burnunu soktuğu için onları saymıyorum. Bir de birinde bilerek yenildi galiba -.-
 
Geçenlerde Tuncay Abi paylaşmış bu fotoğrafı. Bu, 9. sınıfa başladığımız yaz, okulun ilk günü. Hadi beni bulalım! Sonra da "nasıl evrilmişim lan" diye hayret edelim ^.^

Bakın, Sürpriz Yumurta Koleksiyonu'mdan çıkan hayvanlar. Ehe. Aslında iki adet uzay aracı, iki adet tarım makinesi, bir araba, bir uçak, bir motor,bir saat de çıktı ama ben sadece hayvanları bir araya getirdim.

 Bu fotoğrafı öylesine çektim. Neye gülüyorduk bilmiyorum. Sınıf ortamı bazen çok neşeli, doğal ve sevilesi oluyor. Ama bu anlar nanosaniyelerle ölçülüyor yazık ki...

 Immm... Bu da dershaneden. Necla Hoca'nın mükemmel çiziminden sizleri mahrum etmek istemedim. Hormonları anlatıyordu bize, kalıcı olsun diye görselleştirdi sağolsun O:)

 Bu afişten esinlenerek kendime kitap ayracı yaptım. (Bkz. hemen aşağısı)



 Ve, bu da Nazmiye... Kitap ayracından söz ediyorum. Geçenlerde Merve ile bir şeyler bakmaya çıkmıştık da denk gelince aldım. Çok uyduruk ama nedense sevdim. 
Paso onu kullanıyorum.
Böyle bir Anadolu ayracı gibi, bir içimizden gibi, ondandır belki...


Hımmm..
Söyleyeceklerim şu an için bu kadar.
Moralimi göçük altından çıkardığımda daha cıvıldak bir şeyler yazacağım.
Ee ne denir bitirirken.
Sevgiyle kalın falan...

7 yorum:

  1. tahmin ediyorum, o turunculunun arkasındaki!
    evet, tahminim bu.


    timus lisede öğretiliyo muydu? biz dönem 2'de öğrendik anca burda :D
    lisede kimse gelip aha bakın bu timus, t hücreleri falan yapılıyo burdan demedi.

    YanıtlaSil
  2. elinize saglik paylasim güzel olmus devamini bekleriz

    YanıtlaSil
  3. Gökan; nerden bildin lan?!
    İvet öğrettiler.

    Seslipanel; teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  4. heeeey işte bir sesiii klasiğiii.
    :)
    çok tatlı.
    :)
    bi de weblog çok iyi bi yazar kazanmış.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Weblog iyi gibi Deep, neden gelmiyorsun sen de?

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;