25 Mayıs 2012 Cuma

Kitaplarım Geldi!!!


Elbet bir gün şansın yüzüme güleceğini biliyordum!

Blogspotta bazı blogların hediye verdiğini keşfettiğimde aldırış etmedim çünkü cilt kremi veya oje seti bana cazip gelmedi. Ama ama ama.... kitap veren bloglar da olduğunu görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı ve avını bekleyen bir sırtlan gibi blogları izlemeye aldım :P (Hayır aslında bu işin esprisi.)

Neyse işte, ara ara bakıp ilgimi çeken kitaplar olursa çekilişe katılıyordum.
Ve en son Kitap Kurduyum Ben 'de katıldığım bir çekilişte kazanan talihli ben oldum, VEHÖV!
Kitaplar beklediğimden çok daha hızlı ulaştı elime. Asansörden inince postacıyla burun buruna geldim. Kitapları okumak için sabırsızlanıyorum. *.*

Ayrıca hem kitaplar için hem de bu kadar hızlı oldukları için Kitap Kurduyum Ben yazarlarına teşekkür ederim.

5 yorum:

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;