31 Mayıs 2012 Perşembe

kısa bir ara...


Bu gün öğrendim ki (!) matematik sınavımıza 2, fen sınavımıza 3 hafta kalmış.
Ve üzüntü içinde fark ettim ki hiç çalışmıyorum. Dolayısıyla hiçbir şey bilmiyorum.
Malumunuz, bu iş böyle olmaz.
O nedenle bu 3 haftalık süre için bilgisayarı hayatımdan çıkarma kararı aldım.

3 hafta azımsanacak bir süre değil.
Bu 3 hafta içinde ne halledebilirim bilmiyorum ama bir şeylerle uğraşmak, hiçbir şey yapmamaktan her koşulda daha iyidir.
O nedenle bu 3 hafta boyunca kendimi zorlamak niyetindeyim .

Bir süre ortalıklarda yokum canlarım.
3 hafta sonra -güzel haberlerle- görüşmek dileğiyle.

BENİ ÖZLEYİN *.*

6 yorum:

  1. başarılar diliyorum sınavlarında :)

    güzel haberlerinle döneceksin inşallah :)

    YanıtlaSil
  2. bol şans ve başarılar...3 hafta çalışmak için iyi bir süre.güzel haberlerle dönmeni bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. oh beeeee sonunda bilgisayardan uzak kalabiliyosuuuun.
    hadi başarılar.
    tebi özlüyoruz ki biliyosun kiii.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Hepinize çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. nolur bak benim için blogdan netten ve kitaplardan uzak dur.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;