23 Mayıs 2012 Çarşamba

Melancholy Man by The Moody Blues on Grooveshark

Bu aralar iyi değilim. Ben 2013'e girdiğimizde, o 1 Ocak günü başlayacağım. İyi olduğum günlere bir çentik atacağım, iyi olmadığım günlere çarpı atacağım, nötr olduğum günleri boş bırakacağım. Bakalım sonuç ne olacak?
*
Bu gün Esin ilacımı değiştirdi.
Mütemadiyen saçma ilaçlar kullanıyorum galiba ben. 
Neden böyle oluyor acaba? 
Yahu neden böyle oluyor cidden?
*
Bu gün Gökan'ı sıkışıtırıp "Fizik sorularımı çööööğz" diyecektim ama uyudum ve uyanamadım. Az önce kalktım, sabaha kadar ne yapacağım bilmiyorum.
*
Ben gidip çilekli furuttare mi alsam yoksa buz dolabından?
*
Yine güzel bir şarkı yayınladı bu pislikler. (radyo programından söz ediyorum.)
*
Ben bazen, estetik olan her şeyin biraz da zekâ ürünü olduğunu düşünüyorum galiba... 
*
Beyinsel gelişmişlik bedensel çekiciliğin yerini alıyor sanırım yavaş yavaş. Bu erkek popülasyonunun kendini geliştirmesine sebep olacak gibi görünüyor. Biz bunu konuştuk işte.
*
Ben Danişment Gazi belgeseli çekiyorum. Belgesel dışında her şeye benziyor... Belki kesip, kırpıp, birleştirip bir küçük kısmını sizinle de paylaşırım. Belki de onu kendi taihimin tozlu sayfalarına gömerim, uzunca bir süre de çıkarmam, bilemiyorum.
*
İyi geceler.
Tatlı rüyalar.


4 yorum:

  1. sen moralin bozukken de böyle tatlı yazılar yazabiliyorsun ya cessiem :*

    tatlı rüyalaaaar

    YanıtlaSil
  2. Nasıl oluyor ben de bilmiyorum :D Oluyor mu onu da bilmiyorum ya. :o)

    YanıtlaSil
  3. en formda halin bu senin.

    beş blogun mu var. ohaaa :))))

    YanıtlaSil
  4. İvet bikaç tane var.
    Kanalizasyon Balığı var işte.
    Alıntılar var.
    21.Yüzyıl Quasimodosu var.
    Bir de Caribou var. Caribou'ya yazmıyorum, ona okul dergisi için yazarken yazıyordum. Dergi için yazılanları oraya da yazıyordum. Diğerlerine takılıyorum :D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;