23 Mayıs 2012 Çarşamba

Röportaj Mimi !

Deep beni mimlemişti. Aslında dün yapmalıydım ama dün ruhsal durumum buna el, kol, ayak veya herhangi bir uzuv vermeye yanaşmadı. Bu gün de Deep'in blogunda bulamadım. Ama yıldım mı?! Hayır. Aradım aradım, sonunda Pembe Kereste' de buldum!

İkisine de teşekkür ediyorum.

1-Blog diyince aklına ne geliyor?
 Blog diyinceee... Luna geliyor aslında. Yani ilk etapta Luna'nın blogu gözümün önüne geliyor şöyle bir. Sonra Mia ve ailesi geliyor, Deep geliyor, Piktobet geliyor, Gökan ve dekanın üzerine düşüşü -hayalimde canlandırdım- geliyor. Evet, blog diyince bunlar geliyor aklıma.

2-Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?
Ben kişisel bloglara çok sık rastlıyorum. Onun dışında en çok haşır neşir olduklarım kitaplarla ilgili olanlar.

3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı? 
Zannetmiyorum. Zaten bazı sınırlardan kurtulmak adına -kimi zaman da kendimizi gizleyerek- yazmıyor muyuz? Gerek yok öyle şeylere, insanlar özgür olmalı. Ama başka bir bireyi/ görüşü rencide edecek boyuta vardırmamakta yarar var herhangi bir olayı. Sanırım ne anlattığımızla değil nasıl anlattığımızla da ilgili. Bazı çizgiler aşılmadığı sürece bazı konular da yadırganmaz.

4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
Irkçı söylemlerden hoşlanmam. Anlayamayacağım ve kabullenemeyeceğim tek şey budur sanırım. Böyle bir durumda da blogu okuma listemden çıkarırım.

5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konuda yazardın?
Bunu yanıtlamama gerek yok galiba. Sanırım 5 tane blogum var ve her biri farklı amaçlara hizmet ediyor. -En temel olanı (ki beynimi çişe çıkarmaktır) saymazsak-

6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
Deep için şunu söyleyebilirim: hayatımda gördüğüm en çok yönlü insan. Blogunda her konuda bir şeyler bulabilirsiniz ve bunlar yüzeysel ve boş, gösteriş amaçlı yazılmış yazılar olmaz. Blog tasarımı sebebiyle sanırım, gezinirken hem dostane bir hava -yazıların dili ve yorumlar nedeni ile- hem de bir resmiyet sezersiniz. (resmiyet işte renklerden kaynaklanıyor galiba.) Ki ben bu durumu çok hoş bulurum. Hayatın her alanında, her ilişkide biraz sıcaklık, bir parça da resmiyet olmalıdır çünkü.

7-Blogumu takip ediyor musun?
Deep çok iyi bilir ki onu elimden geldiğince okurum.
Bu sene sınav ergeni olduğumdan kaçırıyorum bazı yazıları. Özellikle film/ kitap eleştirilerini görüp okuyamazsam çok üzülüyorum.

8-Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
Herhangi bir bloga puan vermenin haddim olduğunu asla düşünemem. Tabii bunun tamamen dostane bir mim olduğunu ve puanlama olayının hoşgörüyle karşılanacağını biliyorum ama yine de herhangi bir blog için "sana puanım 7" , "öbürüne puanım 9" diyemem. Eğer bir blogu eleştirecek olsaydım sayfa düzeniyle ilgili eleştirirdim, yazılar okunmuyorsa bu konuda. Bunun dışında herhangi bir konuda fikir beyanında bulunmazdım. Ki beğenmediğim blogları takip etmiyorum zaten. Bir de ben bu puanlama şeysini yaparsam kendimi YEMEKTEYİZ'de gibi hissedeceğim, o yüzden bulaşmıyorum.

Bence Deep'in blogu çok güzel. Fazlası var eksiği yok.
O bu dünyada -blog dünyası- benden çok daha eski olduğu için ona öneride bulunmak biraz abes belki... Onun da dışında bu alanda herhangi birine boşluk bırakmamış, zaten kusursuz bu konuda. O nedenle ben ona değil o bana öneride bulunmalı O:)

8 yorum:

  1. o luna hangi luna ama? :D

    cok luna var, hep karisiyoruz bizler. ^^

    ben de hic hoslanmam, irkci ayrimci soylemlerden! haklisin canim...

    cok sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. dekanın üzerine düşüşümü tam unutacaktım ki, yeniden hatırladım :D
    blog diyince bunun aklına gelmesi de değişik tabi :D

    YanıtlaSil
  3. Luna; sensin tabii. Başka kim olacak?! :D

    Gökan; o konuda ne desem bilemedim.

    YanıtlaSil
  4. O zaman bu cok isil isil bir sey Cessie. :)

    Bir insanin aklinda blog dunyasi denince olusan ilk imge olmak... Vay, ne kadar hos, ne kadar gurur oksayici ve ozel bir duyguymus...

    Bana bu duygulari tattirdigin icin, yurek dolusu tesekkurler.

    Cansin, candasin.

    Sevgiler ile,
    Luna.

    YanıtlaSil
  5. ha ha ben de sanırım senin en ve hatta tek sadık okurunum. :)

    YanıtlaSil
  6. Luna; utandım yia. :) Öylesin tabii, aklıma geliyorsun hemen.

    Deep; evet bunu biliyorum. Öylesin :)

    YanıtlaSil
  7. utanınca yanakları kızaran balık.

    blog ismi gibi oldu, ne dersin? ^^

    çok sevgiler canım,

    ayrıca, her ne kadar yorumlayamasam da, ben de yakın takibindeyim balıkcığımın, sevgili Deep. haberiniz ola. ^^

    luna.

    YanıtlaSil
  8. Eveet. Güzel olabilirdi.

    Luna, seni biliyorum :) Yoğun olabildiğini de biliyorum.

    Öyle işte. <3

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;