3 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni bir Ödül - Vehööv!

Bir ödülüm daha oldu, blog camiasındaki kariyerim yükselişte efenim :P Bu durum koltuklarımı kabartmakla birlikte beni ziyadesiyle mutlu ediyor.

Zevzekliği bir kenara bırakacak olursak sevgili blog arkadaşım Deep, bana "Çok Yönlü Blog Ödülü" vermeyi uygun görmüş.

Deep; çok teşekkür ederim!

Ödülün bazı kuralları var. Onlar şunlar:  

1- Siz de 11 arkadaşınıza bu ödülü veriyorsunuz.Benim ödül vermek istediklerim şu şekilde sıralanabilir:

  • Eğer ödülünü iade etmek gibi olmayacaksa bu listede Deep kesinlikle var.
  • Mia ve Luna kesinlikle atlanmayacak isimler.
  • Gökan çok yönlü blog ödülünü kesinlikle hak ediyor. Ancak o bunu mim gibi algılayıp bulaşmak istemeyecektir.Gökancığım, sen yanıtlamak zorunda değilsin.
  • Son zamanlarda okumaya başladığım Luna var, Luna'nın adaşı. (Blogu Luna Sesi olan) 
  • Gözlemlediğim kadarıyla sürekli okuyan, izleyen ve bunları bizimle paylaşmaktan çekinmeyen Piktobet'i bu listeye dahil etmemek olmaz.
  • Bunların dışında  Karelidefter, Ayşe'nin Kitap Kulübü, Lütfücüğüm ve İnsan Olun Biraz ödül vermek istediğim bloglar.

    11 tane oldu mu bilemiyorum. 
 2- Ödül aldıklarını bloglara gidip haber vermeniz gerekiyor.

Immm... Korkarım ki bu zorlu görevden kaçınacağım. Zira çok üşeniyorum.

3-Kendimizle ilgili 7 gerçek paylaşıyoruz.Kendimi gizlediğim söylenemez. Daha önce paylaştım mı bilemiyorum ama şu gerçekleri sizlerle paylaşmak isterim:

* Sürpriz yumurtadan çıkan oyuncak koleksiyonu yapıyorum.

*Galiba bu yaz okula gidip kurtarma sınavlarına girmem gerekecek.

* Kusmaktan feci şekilde korkuyorum.

* Masal dinlemeyi hâlâ seviyorum.

*"Çok canım sıkılıyor" dediğimde "Kuş vuralım istersen?" cevabını veren bir adam bulursam onunla evlenebilirim ^.^

* Herkesin bildiği ve kendimle ilgili en sık dile getirdiğim gerçek: OKULDAN NEFRET EDİYORUM.

* Bir yemeği yemem ve sevmem için içinde mantar bulunduruyor olması yeterli.

4-Size ödül veren kişiye teşekkür edin.

Bunu en başta yaptım zaten. :)

5- Versatile Blogger Ödül fotosunu blogunuza ekliyorsunuz.

7 yorum:

  1. oleey! yerim ben seni cessie'im! çook tatlısın çok şımaydum ve kusmaktan ben de korkuyorum!

    YanıtlaSil
  2. Sen de çok tatlısın :D

    YanıtlaSil
  3. bildiğin mim la bu :D

    kusmak kötü değil aslında o kadar da, kötü olsaydı yapmazdık. tabi anoreksia ya da bulimia nervosa durumları bunun dışında.


    o sürprüz yumurta oyuncağı koleksiyonun bende de var. 6-7 tane şimdilik ama olsun. bi de toto alıyoum ben, daha ucuz :D

    YanıtlaSil
  4. Gökan; sıs olm kusmak kötüdür.

    Film izle; olur, izlerim.

    YanıtlaSil
  5. :)

    pes pes yazın bitcek okul desene gitcen yine.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Hiç sorma Deep.
    Çok utanıyorum ama fiziğim 15 !!!
    Bir de fizik severim sözde.

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;