29 Mayıs 2012 Salı

yine başlık gelmedi aklıma...

We are young by fun. on Grooveshark

Bu gün okula son kez gittim. Artık okulda da ders çalışamamaya başlayınca, ders çalışma hususunda tecrübelerine pek güvendiğim bir arkadaşımın "Mekân değişikliği yapmak iyi olur ya. Ben hep öyle olurum" dediğini hatırlayarak tasımı tarağımı toplayıp dershaneye taşınmaya karar verdim.
*
Lise bitti.
Lise bitti.
Lise bitti.
Lise bitti.
Lise bitti.
*
Bu gün yoğun isteğimiz üzerine Atıl Hoca kızı Defne'yi getirdi okula. Böyle bir sevimlilik olamaz! Defne 4 yaşında (kendisi 5 olduğunu iddia ediyor gerçi), siyah saçlı, esmer, dünya tatlısı bir kız. Bu gün birlikte resim yaptık, oyun oynadık, çubuk kraker yedik. Bana bir de babasının ona söylediği bir şeyi anlattı ama çok gizili, size söyleyemem. Aramızda ;)
*
Bahçede oynarken "Ben topa vurup peşinden koşmak istiyoyum" dedi ve bunu yapmaktan gerçekten mutlu oldu... İnanılmazdı. Çok sakin ve çok sessiz bir çocuk ama sürekli çevreyi izliyor. Ayrıca çok akıllı ve çok çacuk kavrıyor söyleneni. Onu yiyesim var hâlâ. Ayrıca beni öptü *.*
*
Hiçkimseyle vedalaşmadım. -.- Gerek yok öyle duygusal şeylere dedim.
*
Akşamdan beri çekirdek yiyorum ve tuzlu şeyleri çok yiyince kaşınıyorum. Yani şu an kaşınmaktayım. -.-
*
Sanırım duş alacağım.
*
İyi akşamlar. (:

5 yorum:

  1. geçen sene okul benim için bittiğinde (yani dilekçemi verip izinlerimin hepsini kullanamaya niyetlendiğimde) okula 1-2 kere daha gittim. sana da tavsiye ederim. biz yakın arkadaşlarla film günü yapmıştık okulda sınav önceki çok güzel kafa dağıtmamızı sağlamıştı :D

    o duygu yüklü vedalardan da yapmamana sevindim. cidden gereksiz şeyler. bir daha görmeyi düşünmediğin kişiyle vedalaşırsın ki bu da gereksiz bi eylem benim gözümde :D neyse sana sıhhatler olsun şimdiden :D

    YanıtlaSil
  2. "gerek yok öyle duygusal şeylere":)

    YanıtlaSil
  3. @Seymsomething; film günü yapmıştık daha önce. Bielmiyorum gider miyim :/ Çok eksiğim var, onlarla uğraşacağım. Bir de, milleti toplamak mümkün olmayacak gibi.

    @Piktobet; sen bloguma gelince bir tuhaf oluyorum, böyle misafir ağırlıyor gibi :)

    YanıtlaSil
  4. keyifle güldürdün beni valla.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;