17 Haziran 2012 Pazar

The Big Bang Theory

Ebru'nun yoğun dayatma ve tavsiyeleri üzerine, bize geldiğinde birlikte ilk sezonun neredeyse yarısını izleyerek başladım diziye. Ve The Big Bang Theory'i gerçekten çok sevdim.

İlk olarak, bölümler çok uzun değil ve bu dizinin bokunun çıkmamasında çok büyük bir etken. Komedi denince -istemeden de olsa bu büyük hatayı yatım- bir bizim Türk Malı'na bir de "gavurların" (!) The Big Bang Theory'sine baktım. Biz hâlâ osurmanın güldürücü ögelerinin atmosferi aşmış olduğunu düşünürken adamlar dört bilim adamı ve bunların hayatına giren, sıradan bir kafede sıradan bir garson olarak çalışan sıradan bir kızla olan maceralarından müthiş bir dizi çıkarmışlar.

Karakterler özgün ve yerli yerine oturmuş. Oyuncuların büründükleri rolün hakkını verdikleri çok açık çünkü böyle insanların gerçekten var olabileceğine hiç kuşku bırakmıyorlar.

Toplumun geneli göz önüne alınarak oluşturulmuş çan eğrisinin hayli yukarısında kalan bu asosyal ve büyümeyi reddetmiş çocuklar aslında hepimizin özenebileceği bir yaşam tarzını gözler önüne sermişler. Her birinin ilginç uğraşıları ve üzerlerinde hayli bilgi sahibi oldukları konular var. Bunun yanında çizgi roman okuyan, çizgi roman karakterlerinin figürlerini biriktiren, limonluk, tuzluk, biberlik gibi eşyaları kullanarak Orta Dünya'yı öğle yemeklerine taşıyan eğlenceli adamlar bunlar. Ve insana "gerçekten böyle insanlarla tanışsam yaşlanmam" dedirtmeyi başarıyorlar.

Bir de dizi müziği var tabii. (Jenerik mi denir? Bilemiyorum, böyle şeyleri pek bilmem.) O da en az dizi kadar eğlenceli. 


Dün depreyince kendime gelmek için kalan bölümleri izledim, bu sabah da son üçünü izleyerek ilk sezonu bitirdim.
bu hafta çılgınlar gibi fen çalışıp dershaneye gideceğim için ikinci sezona geçmiyorum ancak şu son sınavımı da atlattıktan sonra sanırım gece gündüz The Big Bang Theory izleyeceğim. Hâlâ izleyemenleriniz varsa, bunca şey yazdıktan sonra, başka ne diyebilirim?

8 yorum:

  1. Cessie'cim, ben de ara ara açar izlerdim diziyi, sonra Londra'ya gelince, televizyonsuzluktan düzenli izlemeye başladım. :) tüm sezonlarını bitirdim ve hatta. :)

    çok çok eğlenceliler, bir Sheldon karakteri mesela çok iyi yaratılmış! favorimdir de kendisi. ileride ona benzeyen bir de kız versiyonuyla tanışacaksın ki-neyse çok spoiler vermiyim- :) o da harikadır.

    neyse tatlım, sınavların bitsin de rahat rahat izle.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok eğlenceli, kesinlikle.
      Ve Sheldon! O herkesin favorisi olsagerek! Ebru beni sinir etmek için "Hayatına biri giricek, hem de öpüşücekler, hıh, söyledim işte!" demişti, o mu yoğusa? -.-

      Sınavlarım bitsin de... Bence de, bir kısmi özgürlüğüme kavuşayım!

      Sil
  2. the big bang theory'nin hayranıyım şahsen !! Bayılıyorum yaşam tarzlarına . Ve o hazır cevap Sheldon varya oo :)) İnsanı kendine getiren bir dizi bence :)herkesin izlemesi gerek .İyiki arkadaşın ısrar etmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru'nun dizi ve müzik zevkine güvenirim, beni de hiç yanıltmaz. :D

      Sil
  3. bence güzel bir tercih olmuş :) bayılıyorum bu dizeye özellikle sheldon çok iyi bir karakter, komedi anlayışarı bizimkine göre gerçekten çok farklı:)diğer sezonlarını da izlemeni şiddetle tavsiye ediyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sheldon farklı olur tabii, domuzun iq'su 184 !!! -.-

      Sınavım bitsin hemen izleyeceğim diğer sezonları da! :D

      Sil
  4. heeey tabi kii müthiş dizi.
    sevmen normal.
    zeki komik ve çok da normal dizi aslında.
    :)
    sen de çok normalsin inan bana bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence patlamış mısır gibi bi dizi *.*

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;