9 Haziran 2012 Cumartesi

Bir Küçük Duyuru

Bu gün üşenmeyip şöööyle bir kitaplığımı düzelteyim dedim. Kitaplarımı karıştırırken kendime dedim ki "Yahu Cessie, bu okuduğun, tekrar okumayı da düşünmediğin kitapları ver birilerine." Sonra bir durdum " Ama şimdi ister mi ki insanlar?" diye kendime sordum sonra da "Yahu ben köyden Mecit Abi'min 92412165 senelik kitaplarını toplayıp getirmiyor muyum? Elbet benim gibi, eski kitapları seven insanlar olur." diye cevapladım kendimi ve böylece birkaç kitabı ayırdım.

Bu kitapları okudum, tekrar okumak niyetinde de değilim. O nedenle birilerine göndereyim diyorum.

Kitaplarım benim için çok kıymetlidir, küçük bir kütüphane oluşturmaya çalıştığımdan da kolay kolay vermek istemem. Ama artık annem çok söyleniyor, evdeki kalabalıktan yakınıyor. Test kitapları bir yandan, romanlar bir yandan. E kitap da atılmaz, çevremde verebileceğim kimse de yok... Eğer dilerseniz, yani ilgilenen olursa ona göndereyim istediği kitapları.

Yalnız şöyle bir durum var ki, ısrarla altını çizdiğim üzere çulsuzum.
Ailem de tanımadığım insanlarla bu kadar haşır neşir olmamdan rahatsız olduklarından olsa gerek, biraz gönülsüzler bu bir şeyler göndermem/ almam konusunda. O nedenle onlardan para istemek istemiyorum. Bunun için kıyıda köşede kalmış bir miktar birikmişimi kullanabilirim.

Bu konuyla ilgili olarak bana feysbuktan,tivitırdan  veya asteroidc777@hotmail.com ' a mail atarak ulaşabilirsiniz. Tabii yazının altına yorum da yapabilirsiniz. Ancak bana "ben bu kitapları okumayı çok istiyorum ancak senin kadar çulsuzum" veya "ben işimdeyim gücümdeyim, Cessiciğim, ahahaha para dediğin nedir ki" şeklinde bilgi verirseniz ona göre göndereceğim. (Yani ona göre göndereceğim derken kargo ücretini ben karşılayacağım veya karşı tarafa bırakacağım anlamında. Yoksa, göndermeyeceğim anlamında değil. )

Bir Satanistin Anıları

Yazar: Erdem Katırcıoğlu
Yayınevi: E Yayınları
Sayfa Sayısı: 301

Arka Kapak:

Kendisinden binlerce kez daha güçlü olan yaratıcısı Tanrı'ya karşı gelerek yaratılanların ilk günahkârı olan ŞEYTAN...

Şeytan'ın peşinden giden, "Cehennemin kapılarını aç, sonsuz karanlıklardan bize gel ve biz kardeşlerini bağrına bas!" diye Şeytan'a dua eden ve ona tapan SATANİSTLER...

Son yıllarda önce Amerika'da, daha sonra da Avrupa'da hızla yayılan SATANİZM, nedir, ne değildir?

Şeytan İncili'nde neler yazıyor?
Pek çok insanın merak ettiği Kara Büyü nedir, ne değildir?
Şeytan Nikahı nedir?

Baykuş, Yarasa, Yılan... Kara Keçi, Kara Köpek, Kara Kedi...
Ne ilgisi var Şeytan'ın Tanrı'nın bu yarattıklarıyla?

Satanizm ve satanistlerle ilgili aklınıza gelen gelmeyen pek çok sorunun cevabını bu kitapta bulacaksınız.

Yayınlarımız arasında çıkan Kuşkucu Tomas'ın yazarından sürükleyici yeni bir roman.

Aşk Büyüsü Ve Çikolata

Yazar: Bianka Minte- König
Çeviren: Barış Konukman
Yayın Evi : Epsilon
Sayfa Sayısı: 160

Arka Kapak:
Kati, doğum gününden hemen önce sevgilisi Florian tarafından terk edildi! Oysa herkese bir erkek arkadaşı olduğunu söylemişti. Hemen yeni birini bulmalıydı. En yakın arkadaşları Hanna ve Mila'yla el ele verdi. Önce büyü denemeleri yaptılar, sonra da bir gençlik dergisine başvurdular. Çabaları sonuç verecek miydi acaba? "Seviyor Sevmiyor" da Mila'nın maceralarını okumuştunuz. Şimdi de Kati'nin heyecanını paylaşacaksınız!

 

Sevmek Zorunda Değilsin Beni


Yazan: Sinan Akyüz
Yayınevi: Alfa
Sayfa Sayısı:440

Arka Kapak

"İnsan karşılıksız sevebilir mi?" diye sordu.
O anda ona gülümsedim.
"Sen beni seviyorsun ya," dedim.
"Sevdiği kadına kötülük yapmış biri nasıl olur da onun kendisini karşılıksız sevmesini bekler?"

Aşk sınır tanır mı? Peki ya acı? Acıya ne kadar dayanılabilir?
Karşılıksız sevgi var mıdır? İnsan bir başkasını koşulsuz sevebilir mi?
Seven adam kıskanır mı gerçekten?
Kıskançlık etrafındakilere zarar verme hakkını verir mi?
Namus iki bacak arasında mı, yoksa kafanın içinde midir?

Belki imkânsız aşk, belki de gerçek...
Her ne olursa olsun aşk için her şeyle, herkesle savaşmaya değmez mi?

Başak sarısı saçlı, zümrüt yeşili gözlü, güzeller güzeli Yeşim ve ona sırılsıklam âşık olan Cemil'in hikâyesi var bu kitapta. Bir "hayat kadını"nın hayat hikâyesi... Tüm çıplaklığıyla... Hayatın acıtan gerçekliği sizin de canınızı yakacak.

Her biri yayınlandığı dönemde çok satan ve çok okunan, Yatağımdaki Yabancı, İki Kişilik Yalnızlık, Bana Sırtını Dönme, Etekli İktidar kitaplarının yazarı Sinan Akyüz'den aşkın sınırlarını zorlayan yepyeni bir roman.

Başucumda Müzik

Yazan: Kürşat Başar
Yayınevi: Everest Yayınları
Sayfa Sayısı: 436

Arka Kapak:

"Eğer, hayatınızın herhangi bir an'ına gidip orada sonsuza dek kalacaksınız deseler yalnızca iki şeyden birini seçmek isterdim. Biri, o çocukluğun bahçesindeki ağacın dalına asılı salıncakta sallanırken..
.
Öteki, bütün hayatım boyunca en çok sevdiğim adamla öpüştüğüm ilk gün...

Herkes âşık olmanın ortak dilini bulup yazmaya çalışıyordu. Ama aslında bu kadar basitti işte: Birini öptüğünde salıncakta sallanır gibi hissediyorsan âşıksın."

Zar Adam

Yazan: Luke Rinehart
Çeviren: Enver Günsel
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Sayfa Sayısı: 464

Arka Kapak: 

Sıkılmış Psikiyatrist Luke Rhinehart Manhattan'da eşi ve iki çocuğuyla yaşamaktadır. Hem Batı hem de Doğu felsefelerinin hayatın anlamı alternatiflerinden tatminsizlik yaşar ve basit zar atışlarıyla kendi dinini oluşturarak hayatını sonsuza kadar değiştirir. Rhinehart ve hastaları kısa zaman içinde ebedi kurtuluşlarının tek yolunun her şeyi zarların kararına bırakmak olduğuna inanmaya başlarlar. Luke, seks, madde bağımlılığı ve terapi hakkındaki zar atışlarıyla yeni dinini muhafazakâr davranış ve ahlâk çöküntüsünün esprili bir birleşimine dönüştürür. O bu düşünceyle kendi yaşantısını ve dünyayı değiştirmeyi amaçlamaktadır. Zarlar hayatınızı belirlemeye başladığında artık her şey mümkün olmaktadır.

Amerikan psikoanalitik kültürünün fütursuz bir parodisi olan Zar Adam kitabı eğlenceli, mizahi, şok edici ve altüst edici - zamanımızın uluslararası kült bestseller kitaplarından biri.

"Hafızalardan silinmeyecek bir kitap... çok zekice kurgulanmış."
- Time Out

"Olağanüstü eğlenceli... gelecek hayatınızı değiştirebilecek kışkırtıcı fikirlerle dolu... çok tehlikeli."
-Fort Worth Star- Telegram

"Etkileyici bir şekilde yazılmış olağandışı bir roman... Ancak o tehlikeli bir roman olabilir. Okuyucular gözlerinden yaş gelene kadar gülecekler."
-David Slavitt

"Çok sayıda eğlenceli öğenin olduğu bir cehennem... Rhinehart bir yazar olarak üstün bir performans sergilemiş."
-New York Herald

"Eğlenceli ve iyi yazılmış... Yalnızca ilk 30 sayfası çağdaş nihilizm düşüncesinin zekice bir özeti. Zarla yaşamın belirlenmesinin popüler olacağına kuşku yok."
-Time

Cadı - Las Vegas'ın En Ünlü Katilinin Gerçek Öyküsü

Yazan: Glenn Puit
Çeviren: Pınar Aytekin
Yayınevi: Bilge Kültür Sanat
Sayfa Sayısı: 309

Arka Kapak:

2001 yılının Şubat ayında Las Vegas Polisi şehirdeki kiralık depolardan birinde Christine Smith'in bir çöp kutusuna konulup çürümeye terk edilmiş cesedini bulur.

Uzun zamandır orada olduğu anlaşılan ceset tanınmaz haldedir. Cesedin konulduğu çöp kutusunun hemen yanındaki cadılık ve satanizm ile ilgili kitaplar yetkililerin dikkatini çeker. Deponun kiracısının Christine'nin Silikon Vadisi'nde başarılı bir teknik yazar olan öz kızı Brookey Lee West olduğunun anlaşılması çok uzun sürmez. Araştırma derinleştikçe yeni cesetler ve insanın kanını donduran bir yaşam öyküsü çıkar ortaya. Bu, alkol ve uyuşturucu bağımlısı ebeveynlerin elinde adım adım bir sosyopaya dönüşen bir kadının Nevada'dan Kaliforniya'ya uzanan yirmi yıllık suç zincirinin tüyler ürperten öyküsüdür.

Hz. İnsan

Yazan: Dücane Cündioğlu
Yayın Evi: Kapı Yayınları
Sayfa Sayısı:124

Arka Kapak:

Nuh gemisine almadı beni; tektim çünkü.
Elendim ve elenişin sırrını sulara gömdüm.
Sahilsizdim. Hakikat gibi.
Hakikat de sahilsizdi. Benim gibi.
Bir türlü göremedi dünya, ben bir hakikat idim.





Aşk


Yazan: Elif Şafak
Yayınevi: Doğan Kitap
Sayfa Sayısı: 415

Arka Kapak:

(Kitabın içinden sayfa 35)

Bundan uzun zaman önceydi. Bir roman düştü gönlüme. Aşk Şeriatı. Yazmaya cesaret edemedim. Dilim lal oldu, kalemimin ucu kör. Kırk fırın ekmek yemeye yolladım kendimi. Dünyayı dolaştım. İnsanlar tanıdım, hikâyeler topladım. Üzerinden çok bahar geçti. Fırınlarda ekmek kalmadı; ben hâlâ ham, hâlâ aşkta bir çocuk gibi toy...

"Hamuş" derdi Mevlâna kendine. Yani Susukun.
Düşündün mü hiç, bir şairin hem de nâmı dünyayı sarmış bir şairin, yani işi gücü, varlığı, kimliği ve hatta soluduğu hava bile kelimelerden müteşekkil olan ve elli binden fazla muhteşem dizeye imza atmış bir insanın, nasıl olup da kendine SUSKUN adını verdiğini...?

Kâinatın da tıpkı bizimki gibi nazenin bir kalbi ve düzenli bir kalp atışı var. Seneler var ki nereye gidersem gideyim o sesi dinşledim. Her bir insanı Yaradan'ın emaneti saklı bir cevher addedip, anlattıklarına kulak verdim. Dinlemeyi sevdim. Cümleleri, kelimeleri ve harfleri... Oysa bana bu kitabı yazdıran şey som sessizlik oldu.


Mesnevi'yi şerhedenlerin çoğu bu ölümsüz eserin "b" harfiyle başladığına dikkar çeker. İlk kelimesi "Bişnev!"dir. Yani "Dinle!" Tesadüf mü dersin ismi "Suskun" olan bir şairin en kıymetli yapıtına "dinle!" diye başlaması. Sahi sessizlik dinlenebilir mi?

Bu romanda her bölüm aynı sessiz harfle başlar. "Neden?" diye sorma, ne olur. Cevabını sen bul. Ve kendine sakla. Çünkü öyle hakikatler var ki bu yollarda, anlatırken bile sır kalmalı.

A.Z.Zahara
Amsterdam,2007

Eroinle Dans

Emine Hanım'a gidiyor sanırım (:
Yazan: Canan Tan
Yayınevi: Altın Kitaplar
Sayfa Sayısı:398

Arka Kapak:

EROİNLE ÖLÜM DANSI YAPANLARIN ÖYKÜSÜ

"Çok şaşıracaksın ama... Sana olan tutsaklığım buraya kadar Eroin! Vedalaşmamızın zamanı eldi.
Her şey ne güzel başlamıştı oysa... Yepyeni ufuklar açmıştım önüme. Bulutların üzerine çıkarıp özgür bırakmıştın beni.
Bambaşka bir özgürlüktü bu; çevremdekilerden farklı kılan, sıkı sıkıya bağlanmaya değer, çekici, vazgeçilmesi güç bir büyü... Asıl tutulduğum da buydu galiba.
Eros, dedim sana! Aşk tanrım oldun benim. Mutluydum kollarında...
Beni dansa kaldırdığında, geri çeviremedim; tam tersine havalara uçtum sevincimden...
Ayaklarımızın uyumu harikaydı. Bana bırakmıştın kendini, istediğim gibi yönetebiliyordum seni.  Hep böyle sürecek sandım..."

"... Tüm sorumluluğu sana yüklemek haksızlık olur.
Nereye sürüklendiğim belliydi, gene de koştum peşinden. Canımdaki canı çekip alman da ders olmadı bana. Senden kaçarken, sana sığındım.
Yaptığımızın ölüm dansı olduğunu bile bile, kollarındaki sarhoşluğumu sürdürdüğüm için, ben de en az senin kadar suçlu değil miyim?
Ama bitti artık... Ölüm dansı tek kişiliktir!
Bundan sonrasında bana eşlik edemeyeceksin.
Ölümüm senin elinden olmayacak Eroin!
Bu zevki tattırmayacağım sana..."

Eroinle ölümüne dans!
Bitti, deseniz de bir yerlerde sürüyor hâlâ.
Değişen, yalnızca dans edenler.

31 yorum:

  1. ne güzel düşünmüşsün cessie!

    YanıtlaSil
  2. Ara sıra oluyor öyle, bozuk saat bile iki kez doğru saati gösterirmiş ehe :D

    YanıtlaSil
  3. sen iyi bir kizsin Cessie, guzel kalbine selam olsun...

    umarim deger bilecek birilerine ulasirlar,
    cokca sevgi ile.

    luna.

    YanıtlaSil
  4. ben kitap okumayı çok seviyorum..isterim valla..hangisi olduğu farketmez..

    YanıtlaSil
  5. aşk ı okudum sadece,kargo ücretini tabii ki karşılarım..mailim benirahattadinle@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. ben eroinle dansı istesem çok mu şey istemiş olurum.. bu arada kargoyu ben öderim.. hem kitap isteyip hem de kargo ödetmek istemem.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Canım fikrin çok hoş öncelikle. internetteki kampanyalara da bakabilirsin aslında, kütüphaneleri için kitap arayan okullar var ya. Tabii hepsi gönderilmez bunların da, çocuklara uygun olduklarını düşündüklerini en azından :)

    YanıtlaSil
  8. @Luna;teşekkür ederim. Sen de çok iyi kalplisin, biliyorsun.
    Sevgiler.

    @Çaçaron Blog;elbette göndermek isterim. Adresini mail atman yeterli...

    @Francesca; aslında bunu düşündüm ama bu kitaplar okul kütüphaneleri için uygun olmaz gibi geldi... Gülten Dayıoğlu kitaplarımı gözden geçirip alıntıladıktan sonra onları göndermek niyetindeyim.

    @Düğün Fotoğrafçısı; teşekkür ederim. :o)

    @Emine Hanım; elbette çok şey istemiş olmazsınız. Eroinle Dans'ı size gönderiyorum o halde. Kargo konusunda biraz utanç içindeyim, aslında ben karşılamak isterdim ama malum, insan öğrenci olunca çulsuz oluyor. O:)

    YanıtlaSil
  9. sen nasıl şirinsin, nasıl içtensin :) nasıl güzel yazmışsın öyle :) ne güzel kalbin var senin :) bugünkü tüm övgüler sana, hepsi, hepsi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, utandım şimdi ben...
      Ne desem ki, çok teşekkür ederim *.*

      Sil
    2. sen de bendensin anladım :)

      utanma utanma doğruları söyledim :)

      Sil
  10. sesiiiii.
    nette araştır.
    doğuda kütüphaneler var çok ihtiyaçları var.
    oralara gönderseneee.
    :)

    YanıtlaSil
  11. ay çok tatlısın =) ben de isterim tabiiki, kargoyu da karşılarım tabiiki ama bu posta daha çok bayıldım ;)

    hayatbirdejavu@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii gönderirim.
      Ne göndereyim peki? Eroinle Dans'ı Emine Hanım'a göndereceğim.
      Sınav bitsin, hemen mail atacağım :D

      İlgilenemedim bu aralar, kusura bakmayın:)

      Sil
  12. Hangilerini gönderdin ??? ben de almak istedim =)) tabi istediklerimi hala alacak olan çıkmadıysa =)) (Yorumlar çok uzun gözüktü gözüme okumaya üşendim) Ayrıca kargo ücretini üstlenebilirim =) ayrıca galiba sende sıcak havada sınav madurlarındansın hafta sonu sınavda başarılar =)

    istediğim kitaplar: Aşk Büyüsü ve Çikolata, Zar Adam, Cadı, Aşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstediklerinin hiçbiri kapılmış değil :)

      Evet, sınav maduruyum..
      Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. Peki o zaman sana mail ile adresi yazayım sınavdan sonra haberini bekleyeceğim =)

      Sil
    3. Mail attım canım ben, baya da oldu, senden cevap belkiyorum

      Sil
    4. Aaa bak ben başucumda müzik i yeni fark ettim, onu sahiplenen oldu mu ?? olmadıysa şu benim istediğim 4 kitaba dahil edip onu 5. kitap ilan edebiliriz =)

      Sil
    5. Bakayım, sahip çıkan olmamışsa ekleyebilirim elbette :)

      Sil
  13. inanmıyorum başucumda müzik i bu listeyemi koydun. benim en sevdiğim kitaplardan biridir ama sen pek sevmedin sanıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de büyük övgüler üzerine almıştım ama sevemedim.

      Sil
  14. Bu kitaptan bazılarını başlatmış olduğum kitaplaşma etkinliğinde bir nevi takas etmek istersen Kitaplaşalım mı? etkinliğime beklerim.
    İşte linki: http://coloredbooks.blogspot.com/2012/07/kitaplasalm-m.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları gönderecek birilerini buldum bile!
      İlgilendiğiniz için teşekkür ederim, belki bir dahaki sefera katılabilirim :)

      Sil
  15. merhaba

    ben isterdim

    % 100 1. dereceden engelliyim, raporum var

    çalışamıyorum
    zaten yasakta
    kitap okumayı çok seviyorum
    zaten bir internetim birde kitap dünyam var

    söylediklerimi ispatlayabilirim

    ayrıca buda bnm bloğum http://cilginkalabaliktanuzakta.blogspot.com


    iletişim yuksek.dose@gmail.com


    bir satanistin anıları adlı kitabı okudum.bizzat yazarı erdem amcadan aldım.imzalamıştı.kendisini tanırım.bursada sönmez iş sarayında kitapevi var.


    bursa duyum der. engelliler derneği üyesiyim

    takdir sizin

    sevgi ve saygılarımla

    mhmmt dmrkn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar ilgilenemeyebilirim,ancak en kısa sürede size kitap göndermek isterim elbette.

      Sil
  16. Sayfayı twitterda paylaştım. Çekilişte ben de varım. Aşk ve Hz. İnsan'ı merak ediyorum. Sevgilerle. (Kargo parası sorun değil)

    ilerimerve354@hotmail.com
    https://twitter.com/merve_354205

    YanıtlaSil
  17. YUKARIDAKİ MESAJIMLA İLGİLENENLER OLURSA

    ÖSS VB SINAVLARA HAZIRLIK KİTAP VE DERGİLERİ

    MİZAH DERGİLERİ

    ROMANLAR

    YABANCI DİL KİTAPLARI

    GİBİ ELİNİZDE FAZLA OLAN YADA ÇIKARMAYI BAĞIŞ YAPMAYI DÜŞÜNDÜKLERİNİZİ BİZE GÖNDEREBİLİRSİNİZ

    İSTEYENE MAKBUZDA KESİLİR

    BURSA İÇİ YADA DIŞI

    GENEL BAŞKAN: RECEP ŞAHİN - 0535 685 95 92 - 0555 685 23 52 -
    0531 231 46 13

    ŞU SIRALAR ENGELLİ KARDEŞLERİMİZLE İZNİK ÇİNİ SERAMİK KURSU GÖRÜYORUZ, SİZLERİDE EN AZINDAN SESSİZ BİR KOLAY GELSİNE BEKLERİZ
    BU KARDEŞLERİMİZE MORAL OLUR


    ADRES: ULUYOL ADLİYE KARŞISI ULUÇARŞININ EN ÜST KATI MUHAMMET DEMİRAKAN DUYUMDER ENG DERNEĞİ
    OSMANGAZİ BURSA

    SAYGILARIMLA MUHAMMET DEMİRALAN

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;