19 Haziran 2012 Salı

bu çok renkli bir yazı olsun!

Tayyar'ın beynimde kazı çalışmaları yapmasına
ithafen...
Adana cehennem idmanları yaptırmaya devam ediyor! Yakında sadece BOS'larımız değil komple beynimiz buharlaşacak, kemiklerimiz dahi eriyecek diye korkmaktayım.

Sıcakların bastırması ile birlikte baş ağrılarımda da gözle görülür bir artış meydana geldi. Çünkü güneş ve sıcak beni hiçbir zaman olumlu yönde etkilememiştir.

Sıcaklardan ve dershaneden çok bunaldığımda "Pazar günü her şey bitecek ve serin evimden çıkmak zorunda kalmayacağım!" diyorum.
İnsanlardan çok bunaldığımda da "Elbet bir gün öleceğim!"...

Dershanenin bitmesine birkaç gün kalmış olması midemiz açısından da hayırlı olacak elbette çünkü içimiz dışımız sandviç,döner,poaça ve makarna ve krep oldu!!! Ben taze fasülye istiyoğrum! Ev yimeği istiyoğrum!!!

Gecenin köründe gözüme çöp düşmüşçesine uykusuzum ve üşenmeden bilgisayarı açıp bunları yazdım işte.

Şimdi de gidiyorum.

İyi uykular.

7 yorum:

  1. inşallah her şey gönlünce olur.. sıcağa ben de tahammül edemiyorum... trakyada bir rüzgar esiyor ki... sıcağı dayanılabilir hale getiriyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur...
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Sınav kısmına kesinlikle katılıyorum artık bitmeli tabii ki iyi bir şekilde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım istediğin bölümü/ okulu kazanırsın...
      Ben de tabii, umarım ben de kazanırım. Hepimiz için güzel sonuçlansın ya...

      Sil
  3. aman dikkat sıcağa.
    çıkma dışarı sıcakta.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;