29 Haziran 2012 Cuma

bu gün benim günümmüş meğersem *.*

Görünen o ki, bu gün hayat bana güzel!
Önce 6:45'den sipariş verdiğim Tim Burton çantası geldi... Geçi annem onu beğenmedi, o paraya değmez dedi, oyuncak gibi dedi ama olsun! Hiç de oyuncak gibi falan değildi ayrıca ben çok memnun kaldım, mis gibi çanta! Annemin moral bozucu cümleleri dışında çok sevindirici bir hadiseydi bu...

Sonra... Sonra şunu yazdıktan sonra "Anneee, anneee" diye sekerek balkona gittim.Baktım annem balkonda oturmuş çayını hüpletiyor. "Anne çok sıkıldım ya, azıcık yürüyüş mü yapsak, ne yapsak?" dedim. Genelde böyle teklifler ondan gelirdi, ben de burun kıvırırdım. Bu kez benden gelince teklif kadın sevindi ve nazlanmadan kabul etti.Çıkarken "Yanımıza para alalım mı Cessie, bir şey alır mıyız?" diye sordu. "Yok anne ya, para alırsak çarçur ederiz şimdi durduk yere, almayalım." dedim ben de. Ama yine de duramadık...

Yürüyüş yaparken bir markete girdik, markette dolaşırken de fotoğraftaki Benjamin (fil)'i gördüm ve "Anneee bana bundan alsana! Ben bunu almadan gitmem!" diye tutturdum. "Cessie, bebek misin kızım sen?" diye atak yapan annemi "Koleysiyon yapıcam ben ya!" diyerek geri püskürttüm. Baktı olmayacak, "Tamam yarın gelip alırız." dedi. "Yok yaaaaaaa! Ya o zamana kadar uyanığın biri Benjamin'imi alırsa?! Asla bunu göze alamam! En iyisi biri eve gidip para alsın, biri de Benjamin'i kimseye kaptırmasın." dedim. Ve tabii koştur koştur eve gelip para alan kişi ben oldum!

Böylece Benjamin'i ve sürpriz yumurtaları aldık! Bir de sıvı yağ aldık ki onu taşımak da bana düştü ama olsun -.- En azından Benjamin'im oldu. *.*

Eve gelince posta kutusunu açmaya çalıştım ama bu girişimim sonuç getirmedi. Meğer yanlış anahtarı almışım! Sonra yukarı çıkıp doğru anahtarı alıp tekrar aşağıya indim. (Herkesin posta kutusu apartmanın girişinde.) Bu kez açmayı başardım ve elimde kartpostal "Baaaak! Ben sana dedim anne, yanılmamışım! Bak gelmiş işte! Hem de bu seferki Rusya'dan" diye bağırarak girdim.

Sonra da anneciğim makarna hazırladı ve onu yedik.
İçtiğim kova kova su mu, sıcakta yürümenin getirdiği sersemlik mi bilemiyorum ama yorgun hissediyorum. Şimdi oturma odasına gidip, bir koltuğa kaykılıp annem televizyon izlerken kitap okuyacağım sanırım.
Benjamin'i de alacağım. *.*

BİR KÜÇÜK DİLEK: Bana her gün bu gün olsun.

10 yorum:

  1. başlığı bugün benim doğumgünümmüş meğer diye okumuş olduğumdan bir hevesle, aa ama hani boğa burcuydu cessie demiş, ve sonrasında olayı fark etmiş bulunmaktayım.

    neee! tim burton mu?! :( çok tatlı ama, çok kıskandım. :) güle güle kullan, benim yerime de kullan balıkcığım.

    sürpriz yumurta candır bir de. ^^

    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yay burcuyum :D
      Ben de aklımdan seni geçirmiştim tam, yorum yazdığını görünce sevindim :)

      Sürpriz yumurtadan şirinler çıkmadı ama :(

      Sil
  2. yay mi?! aa aa sasirdim :) ben seni boga saniyorum ya, ayni burc saniyorum ya. :) bak sen! :)

    cikmadi mi :/ ciks olmamis o zaman.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  3. file ayrı bir bayıldım bende de kocaman bir eeyore var :D onu hiçbir şeye dğeişmem ve sanırım sen de postcrossing'densin ehe
    benim kartım yeni gitti daha hiç almadım ama o kadar güzel bir şey ki.

    çantan da çok şeker *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim Benjamin'im minicik ama seviyorum onu.
      Evet postcrossing'deyim. Ben de birkaç tane gönderdim, 2 tane de aldım :) Çok heyecan verici, çok sevindirici bir şey dünyanın bir ucundan kart almak.

      Çanta için teşekkürler. Annem moralimi bozdu ama tek beğenen ben olmadığım için mutluyum.

      Sil
  4. Böyle günlerde insan kendini en mutlu, en özel kişi addediyor. :) hep böyle olsun ama biz şikayetçi değiliz dimii :)
    tim burton iyidir hele ki tim-jhonny-helena daha bi' candır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet değiliz, hep olsun *.*
      Zaten şımartılmaya aç ve müsait bir yapım var, hiç hayır demem :D

      Sil
  5. tamam hep böle olsun. ne tatlı bi gün sahiden. kutlarım bi de. bi de sen daa çoook şımartılacaksın kii dur daha. ama senin geşeceğin çok parlak ki. dedim ya kimse seni durduramaaz.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Durdurmasınlar beni.
      Şımartılmaya asla hayır demem hehe :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;