15 Haziran 2012 Cuma

Cessie bildiriyor:

    • Bu gün Adana'da feci bir sıcak var. Nefes alırken bile terliyoruz. Başım da ağrıyor. Aslına bakarsanız beyin- omurilik sıvımın buharlaşmasından korkuyorum *.*
    • İnsanlar iyice şuursuzlaştı artık. Bu gün biriyle "kızlık zarım" hakkında konuştuğuma inanabiliyor musunuz? Sevdiğim bir sayfada yazılan beklenmedik bir yazıya yaptığım yorum sonucunda ( ki yorum "lütfen şu kelimeyi kullanarak olayı bu kadar iğrençleştirmeyin" tarzı bir şeydi) beyefendiden son derece iyi niyetli ve beni yanlış anlaşılmaktan korumaya yönelik (!) bir mesaj aldım. Bu nazik bey kelimeden rahatsız olmamam gerektiğini, oluyorsam da ulu orta söylememem gerektiğini, insanların beni yanlış anlayabileceğini, Allah'tan korkmam gerektiğini ve buna göre yaşamam gerektiğini anlatan bir mesaj gönderdi.

      Tabii rahatsızlığımın tek bir kaynağı olabilirdi, ya bakire değildim ya da bekaretimi kaybetmeye niyetliydim. Aklına hemcinslerimin ve benim böyle aptalca bir şeyle yargılanmaktan, kişiye özel bir olayın bu şekilde ortaya dökülmesi ve üzerine tartışılmasından rahatsız olduğum, bunun kadınları aşağılayıcı bir söylem olduğunu düşündüğüm ve bu nedenle uyarıda bulunduğum ihtimali gelmedi. Kendileri iyi niyetli olsa dahi hiç tanımadığım bir adamın, bu kadar kaba bir kelime kullanarak, bu kadar açık bir şekilde ve bu kadar haddini aşıp benimle konuşmasını anlayamıyorum. Yani bu iyi niyet mi densizlik mi?

      Elbette ki dini konular her gündeme geldiğinde "namus" üzerinden gidilmesinden, ortaya "kadının" ve "kadının namusunun" atılmasından, "erkeğin namusu" hususunda -bağlayıcı bir biyolojik yapı bulunmadığından mıdır nedir- tek bir söz edilmemesinden rahatsız olurum. Elbette ki dünya üzerinde yanlış kararlar sonucu, yaşamadan ahkâm kestiğimiz, uzaktan seyircisi olduğumuz ve "cık cık"ladığımız kimi olaylar sonucu, belki taciz/ tecavüz sonucu bu konuda acı çekmiş, "töre töre" diye öldürülmüş insanlar varken, o iğrenç söz öbeği kullanılarak kadın -hatta insan- aşağılanıyorken bu konuda bu kadar rahat, bu kadar fütursuzca konuşulmasından rahatsız olurum.

      Beni mi yanlış anlayacaklarmış?!
      Beni kim yanlış anlıyor? Beni tanımadığı bilmediği halde yargılamak kimin ne haddine?! Yapılsa dahi bundan bana ne? En ufak bir konuda fikrini söyleyen kıza/kadına -kibar söylemle- kaşar etiketi yapıştıracak örümcek kafalılar tarafından yanlış anlaşılsam umrumda mı olacak?

      Çok sinirlendim, bu nasıl bir mantıktır?
      Bu nasıl bir "çizgiyi aşma" dır, bahsi geçen insanla bir kez konuşmuşluğumuz yok!
      Bu insanlar gün geçtikçe şuursuzlaşıyor mu nedir, anlamıyorum ki !
    • Evet, tüm bunların dışında yarın matematik- geometri sınavım var. Dilerim tüm arkadaşlarım, tanıdığım-tanımadığım herkes emeğinin karşılığını alır.Şu an kendimi iyi hissetmiyor olsam da, kötü de hissetmiyorum. Elimden geleni yapacağım. Siz yine de dua ve iyi dileklerinizi esirgemeyin.
    • Daha önce de söylediğim gibi: GAZAMIZ MÖBAREĞOSSUN!

      4 yorum:

      1. Malesef bu tip insanlar hala hayati faaliyetlerini surdurebiliyorlar. :(
        Lys icin kimsenin emeklerinin bosa gitmemesini diliyorum. Dualarim sizlerle.
        sevgileeer/ :)

        YanıtlaSil
      2. allam ya yorum yaptığın yerlere dikkat et.
        üzme kendini.
        :)

        YanıtlaSil
        Yanıtlar
        1. Deep, çok da düzgün bir yerdi. Sevdiğim birinin sayfasıydı, "kızım" der bana. Zaten özel olarak mesaj attı o, yoksa sayfa sahibi beni bu şekilde yargılamasına veya özelime bu şekilde girmesine meydan vermezdi.

          Sil

      Bu aralar dinliyorum / aşığım

      nasiplenin arkadaşlar :)

      926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

      Zevkle Takip Ediyoruz:

      Kitapkurtları;

      Farklı İklimlerden;