11 Haziran 2012 Pazartesi

İç Ses Mimi

Aslında içimde ses olmadığını itiraf ederek başlayabilirim belki. Evet, benim içimde ses yok. Benim içimde bir senfoni orkestrası, bir alış veriş merkezi kalabalığı, bir belediye otobüsü sıkışıklığı var. O nedenle size tek bir sesten söz etmem mümkün değil. Ama dilerseniz kısmen cisimleştirdiğim bir tanesini anlatayım...

Yaklaşık olarak 3 senedir iç sesimin -iç seslerimden birinin- bir ismi, geçmişi ve görüntüsü var. Death Note isimli animenin tapılası karakteri L Lawliett'i küçülttüm, canlandırdım veee... ımmm... sahiplendim. Hayal alemimde yaşamını sürdüren bir başka "canlı" o...

L ile bu aralar pek görüşmüyoruz. Son gördüğümde grip olmuştu. Ben de yastığımın üzerinde uyumasına izin vermiştim. Ondan beri iletişim halinde değiliz.

Aslında L pek konuşkan biri değil. Konuştuğumuzda da genellikle tartışıyoruz.
Onu masamın üzerinde dolanırken veya klavye tuşları üzerinde zıplarken hayal etmek güzel. Ve en iyisi de gittiğim her yere götürebiliyor oluşum. Geveze olmadığından sinir bozucu da değil...

Bak böyle söyleyince fark ettim, özlemişim köfteyi.
Sınavdan sonra çağırayım da iki çift laf edelim.
Nazlanmayıp gelirse tabii...

Mimlenenler: 

Luna
Uçan  Balon

15 yorum:

  1. öncelikle çok teşekkürler! çok güzel bir mim konusuymuş :) kirayı hatırladım sayende ve elbette L!! tekrar teşekkürler! en kısa zamanda yanıtlamak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.
      Ben de okumak isterim tabii :)

      Sil
  2. canim merhabalar,

    ne zordur ic seslerle basa cikmak degil mi...

    tesekkurler mim icin, bayadir yazmiyordum, iyi oldu. :)

    sevgiler cokca,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Luna, bunu en iyi bilenlerdenim sanırım.

      Yanıtını bekliyorum.

      <3

      Sil
  3. pek şirin birine benziyor L:)

    YanıtlaSil
  4. te allam bıraksana mimleri beeeee.
    sınav haftasına odaklanasın diye mimlemiyorum seni.
    hani uzak durcaktın blogdan.
    :)
    hadi artık unut biraz bırayı.
    bi de sakinleş artık pliiiz.
    stress yapma.
    çalıştın ve biliyorsun.
    yolunda gidecek herşeeeey.
    :)

    YanıtlaSil
  5. sesiiiii.

    blogdan ve benzer herşey uzak dursanaaaaa biraz.
    netten uzak dur.
    aklını dağıtma lütfeeeeen.
    kitap da okuma.
    :)
    önce iyi bi sakinleş.
    kendine güven.
    zihnini boşalt iyice.
    ve odaklan şu sınavlara.
    :)
    hadiii başarılı olacaksın.
    kendine güven sakinleş ve aklını karıştırmaaaaa blogla filaaaaan.
    :)

    YanıtlaSil
  6. yapmaaaaaaaaa lütfeeeeeen.
    hadi benim için uzak dur bari bana söz ver.
    herşey bitmeden nete bloga girmeeeee.
    yazın zamanın çok olcak.
    :)
    bi de gevşee sakiin ol noluur.
    :)

    YanıtlaSil
  7. Sabahtan akşama kadar dershanedeyim zaten.
    Bir şekilde kafamı dağıtmak istiyorum Deep,yoksa içim sıkılıyor, düşününce kötü ihtimaller de geliyor aklıma, panikliyorum. Ders çalışmıyor değilim, sene içinde de çalıştım... Artık son iki hafta hatta son birkaç gün...

    YanıtlaSil
  8. fotoğrafta L'i gördüm kendimden geçtim valla!

    YanıtlaSil
  9. heeey senin karakterlerin işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D İvet.
      Bir gün contayı sıyırmam umarım :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;