20 Haziran 2012 Çarşamba

Kitabım geldi, vehöv!


Okuoku'dan sipariş verdiğim Jigolo Cinayeti az önce elime ulaştı! Deep sözünü etmişti, o günden beri kitapçıya her girişimde gözlerim aramıştı da bulamamıştım. Okuoku'da görünce, kapıda ödeme imkanı sunduklarını da anlayınca düşünmeden sipariş verdim.

Aslında 50 lira ve üzeri alış- verişlerde kargo ücreti almadıklarını öğrenince, bekleyeyim, kitaplaşalım etkinliğinde bana çıkan arkadaşa alacağım kitapları da sipariş vereyim, hepsi birlikte olsun, kargo ücretinden de yırtayım, bir çırpıda da işimi halletmiş olayım diyordum ama, kitabın yanındaki "sipariş ver" butonunu görünce içimdeki canavar benliğimi ele geçirdi! Her şey bittiğinde çoktaaaağn sipariş vermiş bulunmaktaydım. Pişman mıyım?! Asla!

Şu an Buket Uzuner'in Gelibolu isimli kitabını okuyorum. O bittiğinde -sınav da gemiş olursa- hemmen Jigolo Cinayeti'ne başlamayı düşünüyorum. *.*

8 yorum:

  1. İlginç bir kitap olduğu belli :) Güle güle oku yeni cicini.

    YanıtlaSil
  2. bi buket uzuner ismi mi gördüm orada sanki.

    ah gelibolu, her kitabı gibi, çok sevmiştim onu da.

    detaylı bir anlatım bekliyorum kitabın ardından, alıntılarla falan olursa da ayrı bi sevinirim. ^^

    sevgi ile,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buket Uzuner'i ilk kez okuyorum ve çok sevdim. İster istemez detaylı ve alıntılarla dolu bir anlatım olacak zaten. :D

      Sil
  3. kumral ada mavi tuna'yı da al listene öyleyse. ;)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbullular diye bir kitabı daha var evde sanırım :/ Emin değilim. Ama anlatımını çok sevdim, gözüm de tuttu hakkında bir şeyler okuyunca. Sanırım kitaplarını edineceğim :D

      Sil
  4. son kitap bükücüsü.
    kitapseverlerin sonuncusu sesiiiii.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;