28 Haziran 2012 Perşembe

komşu sorunsalı

Şu sıralar kafam çok karışık. Duygular, düşünceler, kavramlar, kelimeler, her şey özerkliğini ilan etmiş ve cisim bulmuş bir biçimde kafamın içinde koşuşturuyorlar ve bu durum müthiç bir curcurunaya sebep oluyor....

Sineklerin ısrarlı ve kronik tacizine maruz kalıyorum...

Daha da önemlisi özlediğim şeyler var. İnsana özleyecek- neyse bu kısmı es geçelim...

Durum böyle olunca bir şeylere odaklanmak konusunda sorun yaşıyorum. Kitap okumak, dizi / film izlemek şu an beni oldukça zorluyor... Haliyle sıkılıyorum... Sıkılan her insana olduğu gibi, bana da küçücük şeyler birkaç kat büyütülmüş gibi görünüyor... Bundan da nasibini karşı komşu alacak diye korkuyorum.

İnsanların yaşamına burnumu sokmam. Dolayısıyla benimkine de kimse burnunu sokmasın isterim ve bunu karşı komşuya annem kibar bir dille anlatmalı yoksa ben kibar olmayan bir dille anlatmak durumunda kalacağım.

Mezuniyete giderken karşılaştık.
-Nereye gidiyorsun?
-Mezuniyetimiz var, oraya.
-Tek başına mı gidiyorsun?
-Hayır babam bırakacak. Asansör gelmiyor da, bozuk mu anlayamadık. Ben bir bakayım diye indi.
-Ha, ben de camiye falan gidiyorsa bizim oğlanı da götürsün diyecektim. Nerede sizin partiniz?
-Kafe gibi bir yerde.
-Kaçta geleceksin?
-Bilmiyorum.
Ve tam o sırada babişkom yetişti! "Hah, babam!" diyip asansöre atladım ve uzunca bir süre kadına içimden söylendim. -.- Bu gün de kupon biriktirme olayına takmış kafayı, annemi soru yağmuruna tutuyordu. -.- En nefret ettiğim şeyler bunlar.

Zaten şu sıralar sinirliyim, zaten cinlerim tepemde! -.-
Kafasını evinin sınırları içinde tutsun! -.-

5 yorum:

  1. ya bende bi komşu var düşman başına :)

    YanıtlaSil
  2. bak bunda haklısın.
    meraklı komşu çekilmez.
    en iyisi keşke selam bile vermesen kimseye ama yapabilirsen tebi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam vermişliğim olmadığı halde böyle zaten Deep, bir de selam versem o-hooo! Kadın bazen geldiğimizi duyunca koşarak kapıyı açıp lafa tutuyor -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;