26 Haziran 2012 Salı

Mezuniyet <:)


Sonunda bu badireyi de atlattım.
Dün gece mezuniyetimiz vardı.
Deli gibi hopladık, zıpladık, tepindik...

Çok güzeldi.
Ve gerçekten ayrıldık.
Bitti.

Şimdi anlatılması mümkün olmayan birkaç buruk tebessüm, birkaç fotoğraf ve zamanla silikleşecek anı parçacıklarına sahibiz...

Dün geceden akılda kalan diyaloglar:

- Seda-
-Haa?!
-Az sonra gidiyorum ben. Bir vedalaşalım.
-Tamam aşkiiiim! Seni çok seviyorum bebeğimmm! 
(Seda içmişti :D)
*
-Hocam-
-Ya ben bu kısımları hiç sevmiyorum işte! Aslında çok duygusal bir insan da değilim-
-Hıııı
Hocam o değil de siz yaşlandınız mı ne oldu? Böyle yerli yersiz ağlamalar, bir duygusallık ^^
-Yaşlandım yaşlandım! 
*
-Senden çok kopya aldım ya... Gel senle de vedalaşalım.
-Gel...
-Seni unutmayacağım! Kalın gözlüğüm var diye bana kalın çerçeve diyordun!
-Plazma diyordum!
-Evet, hiç unutmayacağım seni!
-Bu arada adın ne?
-Muhammed.
-Memnun oldum Muhammed. Kendine iyi bak! :) 
*
-Hakkını helal et...
-Tamam Ömer Muhsin. :) 
(İnatla Ömer Tahsin dedim çocuğa tüm sene.)
*
-Sena nerdesin kanka ya? Kız telaş yaptı o kadar.
-Gel sana bi' sarıliym kanka. Ama böyle tut beni biraz, kafam iyi.
-Tamam :D
-Benim numaram var mı sende? Görüşürüz herhalde, görüşürüz ya! Var mı numaram?
-Var tabii.
-Kontörün olduğu an bana ben Cessie'yim diye mesaj at. Çünkü bende hiç kimsenin numarası yeooooook!
-Tamam Sena atarım.

ve türevleri...

Çok özleyeceğim...



11 yorum:

  1. :) ne tatlı di mi. çok içmişsiniz çok. plazma muhammedi de hatırlamadın ha. yaa ne giydin yaaaa sölesene. söledin mi yoksa daha önce. gelip toptan okuyom ya seni. belki yazmışsındır. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbise giydim :D
      Ya çocuğun adını hiç öğrenmemiştim ki, hep plazmacan diyordum :D Dün gece öğrendim.

      Sil
  2. ne güzel eğlenmişsiniz tebrik ederim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Evet çok eğlenceliydi :D

      Sil
  3. alla alla ilk baktığımda foto var mıydı kaçırmışım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoktu, sonradan ekledim.
      Ama şimdi kaldıracağım sanırım...

      Sil
  4. mozilla izin veriyor ama kromdan girilmiyoo.
    :)

    YanıtlaSil
  5. ama bak bu yazın çok tatlı yaaaa.
    içkili duygusallaşmalar.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;