29 Haziran 2012 Cuma

misler gibi...

Yazarken dinliyorum.

Ooooooh! Duşumu da aldım misler gibi! Ferahladım, üzerimden birkaç bin ton yük kalktı sanki... Adananın bezdirici sıcağında bir kez daha rahatlıkla söylüyorum: KEŞKE DENİZKIZI OLSAYDIM!

"Keşke denizkızı olsaydım" demiştim bir keresinde konuşurken. "Neden?" diye sormuştu. "Çünküüü... Çünkü eğer denizkızı olsaydım hep suda yaşardım ve yüzmeyi de bilirdim. Gece gündüz şıpıdık şıpıdık yüzerdim." diye yanıtlamıştım sorusunu... Keşke denizkızı olsaydım...

Bir keresinde de şey demiştim "Keşke senin küçük kızın olsaydım." Yine "Neden?" diye sordu. "O zaman birlikte oyun oynardık, saçımı tarardın, beni uyuturdun, ayrıca hep severdin." demiştim...

Keşke KÜÇÜK BİR DENİZKIZI olsaydım... :/

Bazen benim minik bir kız çocuğu olacağım tutuyor... Banyoya girmeden annemi tembihlemiştim "Bak sakın uyuma! Çıkınca saçımı tarayıp örersin." diye ama, poposunda pireler uçuşuyor şimdi. Kullandığı ilaçlar uykusunu getiriyormuş galiba...

Acaba evde buuuuz gibi bir meyve suyu var mı? Vişne suyundan istemiyorum ama, içim dışım vişne suyu oldu.... Neyse, ben bir gidip mutfağa bakayım... Bu gün biraz cıvıldak biraz buruğum... Aklıma estikçe bir şeyler yazacak gibi duruyorum.

6 yorum:

  1. sınavdan sonra rahatlatın değil mi? ne güzel, tadını çıkar :)

    denizkızını çok severim biliyor musun, çok hem de çok :) geçen gün izledim bak 2008 yapımını, yeryüzüne çıkmadan önce olan hayatını anlatıyor :) bide sabahları disney chanelde çıkıyordu ama bu hafta çıkmadı neden bilmem:/

    evet, çizgi filmin yaşı yoktur :)

    aklına estikçe yaz, çok çok yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem de çok rahatladım...
      Çizgi filmin elbette yaşı yoktur! Denk geldikçe izlerim, denk gelmese de ara ara açıp izlerim :D Özellikle denizle ilgili olanları seviyorum, Kayıp Balık Nemo, Neşeli Ayaklar... *.* Animasyon filmleri candır.

      Sil
  2. Gerçekten iki gün dört gün önce Adana'dan geçtik, güneydoğu turundaydım çok sıcaktı..:))zoru başarıyorsunuz siz Adana da yaşayanlar..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan evimiz esiyor...Yoksa elektrik faturasıyla babam baş edemezdi, vicdanımla da ben baş edemezdim. Klima kullanmak istemiyoruz çok mecbur kalmadıkça.

      Sil
  3. hımmm bu baldwin miydi acaba.
    burda şeker kısmın olmuş.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;