30 Haziran 2012 Cumartesi

söyleyeceklerim var! (kendime not - 1)

Bir küçük itirafım var!

Yazının anlam ve önemini belirten şarkı için:


Hayatınızda hiç, birine sebepsiz yere hayranlık duyduğunuz oldu mu bilmiyorum ama olmuştur diye düşünüyorum... Hani şu tam manasıyla "sıradan" insanlardan birini gözünüze kestirmiş, pohpohlamış, gözünüzde büyütmüşsünüzdür. Her gün gördüğünüz, karşılaştığınız insanlardan biridir ama uzaylıymış gibi davranırsınız... Benim hayatımda böyle biri var (dı)

Biz bu kişiye X Kişisi diyelim... 
X Kişisi sıklıkla gördüğüm biriydi. Aslında ben hiçbir zaman X Kişisi'ne aşık olduğumu, ondan hoşlandığımı düşünmedim. Benimki bildiğiniz hayranlıktı. Çünkü onun "çok zeki" olduğunu sanıyordum. Üstelik X Kişisi'nin çok zeki olduğunu düşünmemin sebebi, kimi zaman aklımdan geçenleri benden önce pat diye söylemesi (ki burada megalomani ufaktan kendini gösteriyor), çoğu zamansa yaptığı gerzek ötesi hareketlerdi. (Yine de kendimi hep "aptal" olarak niteledim, o ayrı.) 

X Kişisi öyle gerzek tavırlar içerisindeydi ki, "Hayır ya, kimse bu kadar aptal ve boş olamaz. Hele o hiç olamaz, kesinlikle çok zeki biri olmalı. Dalga geçme amaçlı böyle davranıyor, dünyayla dalga geçiyor." diye düşünüyordum. Tabii derslerinin oldukça iyi oluşu da bu düşüncemi kamçılıyordu. Kendimle de yoğun bir savaş içinde olduğumdan onun tarafından takdir edilmek benim için önemliydi o zamanlar... Tabii sessiz sakin yerimde oturduğumdan o varlığımdan haberdar değildi.

Aslında çekingenlik değil, önemsemesem gidip konuşurum, önemsesem de konuşurum ama diyorum ya o zamanlar elemana hayranım. Bir şekilde onu etkilemem gerek. Neden? Egoma multivitamin olacak o şahısın takdirini kazanmak. Sonra da hiçbir önemi kalmayacak benim için, o da ayrı... 

Neyse işte, feyste ekledim bir dönem. Baktım aptal aptal şeyler paylaşmaya devam ediyor. Ama inançlıyım, çünkü o akıllı ben aptalım, bu gerçek. Yediremiyorum "Salakmış la bu" demeyi kendime... 

En son geçen yaz konuştuk internet ortamında...
"Takdirini kazanayım" diye geberdiğim insanı başımdan savdım resmen... 
Salaksa salaktır abi, ne zorluyorsun?!
Az önce de tivitırda gördüm, oradan aklıma geldi. Hem sizlerle paylaşayım hem de kendime not düşeyim diye anlattım... Demekki neymiiiş? İnsan egosu zedelenmişken kediyi kaplan yapabilme yetisine sahipmiş. Ve neymiş? Kendimizi küçümseyip, pireyi deveye dönüştürmüyormuşuz.

Bu da gelecekte, hayatının herhangi bir evresinde kendinden şüpheye düşen(düşme ihtimali bulunan) bana not!

10 yorum:

  1. şu anda herkes tatilde herhalde.
    sık yazan bi sen varsın.
    e bi de ben.
    günde 2 yazı fix.
    :)
    geliciim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıldıkça yazıyorum galiba O:)

      Sil
  2. 24 yaşıma girdim, hala hep aynı şeyi yapıyorum. bu bana da not olsun sevgili balık.

    böyle de insanlarız biz demek ki işte. puf.

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse...
      Sonradan fark ediyoruz en azından, o da bir şey.

      Sil
  3. güldürdün beni ama çok haklısın... sınıfın iyi not alanları arasında olmasa belki böyle düşünmeyecektin...genelde hata aynı.. belli bir statüde olduğunu düşündüklerimizi abartmaya bayılırız...sonra bir gün tanırız ama egomuz yüzünden de inkar ederiz.. erak etme tek değilsin...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek olmamam rahatlatıcı tabii...
      Hâlâ ara ara "Yapma X ya, bu kadar salak olamazsın!" tepkileri veriyorum içimden...

      Sil
  4. şuan hayran olduğum kişinin salaklığını kabullenememe evresindeyim. biran önce kabullenmeyi diliyorum. ahahah kendi kendime iyi dileklerde bulunuyorum. aslında ben sana mutlu pazarlar diliycektim :D

    mutlu pazarlar ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :D
      Sana da mutlu pazarlar.

      Sil
  5. burdaki anekdotunu da unutmaaaa.
    kimse göründüğü gibi olmuyooo.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda.
      Çok sık hatırlatıyorum kendime unutmamak için.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;