28 Haziran 2012 Perşembe

Teneke

Durdum, düşündüm yapacak bir şey bulamadım. Ben de size bizim Teneke efendiyi anlatmaya karar verdim. Böylece hemen balkona koşup fotoğraflarını çektim. Biraz taciz ettiğimden kendilerini beni görünce azıcık panikliyor O:) Yine azıcık kaçıştı kafesin içinde ama artniyetli olmadığımı anlayınca sakin sakin oturup objektiflere poz verdi.

Teneke
Teneke kuş değil! O bir şeytan!
Beyefendi istediğinde yatılacak, beyefendi istediğinde kalkılacak, o istemiyorsa müzik dinlenmeyecek...
Kışın "Üşümesin kızım, soğuk." diye odama getirdiler de aramızda üçüncü dünya harbi çıkıyordu. Müzik açmamla birlikte sinirli sinirli ötmeye başlıyor ve kapatana dek susmuyor! En sonunda "Kuşunuza başka yer bulun!" diyerek kapı dışarı ettim.
Sonra bir de uyku sorunu var tabii. Bu Teneke, uykusu geldiyse, kaç kişi olduğumuzun, odada ne yaptığımızın önemi yok, ötmeye başlıyor ve ışığı ve televizyonu kapatıp yatana dek susmuyor! Böyle bir yıldırma politikası edinmiş! Bizim evin reisi babam falan değil, bildiğiniz Teneke! O cikciklemeye başladı mı allaaaaaah -.-

Bir de feci ısırıyor ki sormayın... Canını sıkmaya görün, gaga darbelerinden nasibinizi fazlasıyla alıyorsunuz.

Tabi babamı kıskandığımdan bizim aramız ekstra limoni...
Yine de kuşla kuş olmuyorum elbette ama işte... Arada poposuna parmağımla "pıtpıtlamak" tır, git burdan diye yanımdan "kışkışlamak"tır, normal şeyler bunlar.


Teneke bu günlerde balkonda sefa sürüyor. Küveti de kanadının altında. İstediğinde suya giriyor, istediğinde oturup diğer kuşlarla ötüşüyor. Poposunu kaldırıp uçmak gibi bir niyeti de yok. Sakin sakin oturup etrafı izlemeyi tercih ediyor. Gerçi arada bir sinek falan görünce aklı çıkıyor, ne yapacağını bilemiyor ama olsun... O kadacık da karışsın doğaya diyor, elleşmiyoruz. ^.^

8 yorum:

  1. :) Bizim Yosun Paşa'nın çok bezneriymiş :)
    bütün bu anlattıklarının yanında benim kuş fobim var düşünsene ;)
    bak yosun burada :http://goncakeskin.blogspot.com/2012/06/babalar-gunu-kutlu-olsun.html
    5.resim sanırım.
    sorun düzelmemiş senin virüsle ilgili ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne olduğunu anlayamadım ki :(
      egoistokur'a haber verdim. Blogundan herhangi bir şey de almadım ki kaldırayım :/ Ne yapsam bilmiyorum :(

      Yosun Paşa pek sevimliymiş :D

      Sil
  2. haha
    muharrem de böyle
    bir de surat asıp kıçını dönme huyu var bizimknin
    oğlum der giderim yanına krakerini yiyorsa bırakır ve kıçını döner
    bu aralar sürekli kıçını izleme halindeyiz onun çünkü açık camlardan ve geçmiş tecrübelerinden dolayı salık değil :)

    ama senin tenekeye de bayıldım
    sapsarı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışı seni içi beni yakar Darla...
      Çok domuzdur -.-

      Sil
  3. Canım Teneke resimde gördüğüm kadarıyla beyefendi değil :) Dişi gibi duruyor sanki. Burnunun daha net çıktığı bir resmini koyarsan kesin bir şey söyleyebilirim. Yakın bir zamanda kuşumu kaybettiğim için nerede görsem uyarıyorum. Kafesi değiştirmelisiniz. Boyaları aşınmış. Bu mubişleri zehirleyebiliyor. Çok tatlı maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ben tamamen kuş satın aldığımız adamın yalancısıyım! Kuşların cinsiyetlerini ayırt etme konusunda hiçbir bilgim yok. Ve kafes konusunu da babama açacağım...
      Ve, başın sağolsun.

      Sil
  4. teneke çok güzel sen de çok eğlenceli yazmışsın amaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teneke şeytan. -.- Güzelliğinin altında neler var neler.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;