27 Haziran 2012 Çarşamba



Kendimi oldukça tuhaf hissediyorum. 
Arkadaşımın kurduğu "Bu hengâme bittiğinde boşluğa düşeceksin Cessie" tarzı cümleleri ciddiye almayıp "Boşluğa falan düşmeyeceğim, günde 22 saat uyuyacağım." demiştim ama dün bir bu gün iki, sıkıldım ve tuhaf hissediyorum...

Her yıl yaz tatilinde sene boyunca çalışmamış olmanın vicdan azabı ve yaklaşan sınavın tedirginliği -hadi olmadı dershanenin başlayacak olmasının getirdiği sıkıntı olurdu. Şimdi sağda solda bir fizik, matematik kitabı görüp "Şu konuya da bir bakayım yahu" diyorum sonra "Dur lan, sınav bitti ki! Çüüüş! Her şey bitti! Bi' dakka lan, tatildeyiz!" şeklinde tepkilerle kendimi frenliyorum.

Tabii bunlar hep içsel konuşmalar olduğundan annemler dumur olmuş halimin bilincinde değiller.

Bir de bloguma dadanana virüs canımı sıkıyor, moralimi bozuyor...
İnsanlara bulaştırma ihtimali de tedirgin ediyor biraz, nereden çıktı ki şimdi... Neyse, bir oluruna bırakayım, bilen birine sorayım. Panik olmanın, çok fazla takmanın bir anlamı yok... Sanırım yok...

Kitap okuyorum işte... 
Okuyorum, okuyorum, bir daha okuyorum. sıkılıp televizyonu açıyorum 5 saniye sonra kapatıp bilgisayar başına geçiyorum.

En güzel kısmı dikkat eksikliği için kullandığım ilacı kesmiş olmamız! 
Vücudum tatil boyunca kimyasal istilasından uzak kalacak, VEHÖV!

Tabii sınavların bitmiş olması vesilesiyle kitaplarımı da gönderebilirim artık! En kısa sürede bu konuya eğileceğim ehe. Bir de posta kartlarımı atacağım elim değmişken. *.*

Sonunda bir Survivor sezonunun daha sonuna gelmişiz!
Rabbim şükürler ossun!

2 yorum:

  1. ha ha ha sürvivor sezonu ha.
    :)

    bi de yaniii ilaç kullanmadan artık dikkatin iyi o zamaaaaan.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikkatime ihtiyacımız yok diyelim :D
      Ve survivordan bıktım yia! Bir anıl muhabbeti! -.-
      Bitti de kurtulduk.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;