30 Haziran 2012 Cumartesi

Water For Elephants

2011 yapımı
Türü dram-romantik.
Yönetmen koltuğunda Francis Lawrance oturuyor.



Asırlar önce indirdiğim filmi izleme fırsatı buldum sonunda! 
Biliyorsunuz, bunun kitabı da var ve ben onu okumuştum. Şimdi bulup link vermeye çok üşeniyorum...

Filleri ne kadar sevdiğimi biliyorsunuz, zaten filmi de bu fil sevdası yüzünden indirmiş, kitabı da yine aynı sebeple alıp okumuştum. Robert Pattinson'a antipatiyle yaklaşsam da Reese Witherspoon çok çok çok güzel bir kadın bence, çok tatlı! Müthiş bir gülümsemesi var- tamam. (Hâlâ hiçbir kadın oyuncu Helena'cığımın eline su dökemez o ayrı.)

Filler İçin Su beni büyülemese de izlemem gereken filmlerdendi ve izlediğime pişman olmadığım filmlerdendi. Dediğim gibi, kitabı da beğenmiştim zaten.

Hâlâ izlememiş olanlarınız varsa açıp izleyebilir. 
Film arşivlerine mükemmel bir parça eklenmese de kaybedecekleri herhangi bir şey de olmaz. 

Bu da filmden çıkardığım kare.
Aile saadeti *.*
 

4 yorum:

  1. Çok güzel bir filmdi..kitabını okumadım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabı da oldukça akıcıydı :)

      Sil
  2. aaa benjamin varmış başrolde.
    tamam annadık helenacısın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Helenacıyım ivet :D
      Eveeet Benjamin candır *.*

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;