21 Temmuz 2012 Cumartesi

2. Sezon

( Gece boyunca uyuyamadım ve bu arada da 2. sezonu bitirdim. İşte çıkardığım cümleler ve kızarmış gözlerim)

Görsel: Deviantart


Fiziğin yararlarını anladığın zaman her şey mümkündür.

İskeletemi Wolverine gibi adamontium ile kaynaştıracak teknolojiyi bulmadıkları sürece büyük miktarda bir harcama yapacağımı sanmıyorum.

Gerçek bir kahraman övgü istemez. O sadece doğru ve adalet için savaşır çünkü bu doğasında vardır.

Birçok araştırma göstermiştir ki görsel sanatı seçenlerin çoğu kimlik arayışında olan kişilerdir.

Odaklanmak önemlidir.

Garanti, imalatçıyla yaptığımız kutsal bir sözleşmedir.

İş gücü iyi eğitilmesi gereken canlı bir organizmadır.

Sheldon geliyor musun?
Kulağımın içinde kurt sineğinin yumurtlamasını ve larvalarını orada bırakmasını tercih ederim.

Kafa bir kez bulandı mı tekrar bulanmaz.

12 yorum:

  1. paketin hazır ama adın soyadını bilmiyorum :)
    mail attım
    0546 528 96 10 benim telefonum
    bana mesaj da atabilirsin
    öpütm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim :D
      Utandım biraz. Hemen dönerim sana Darla'm <3

      Sil
  2. "Odaklanmak önemlidir".uygulamaya geçip sezonu bitirmişsin..:))

    YanıtlaSil
  3. kafa bi kez bulandı mı tekrar bulanmaz:D ehehe tam benlik!

    YanıtlaSil
  4. sheldon forever'cilardaniz. :))

    yeni bi karakter gelecek arkadaslarin arasina ilerleyen sezonlarda, bayilacaksin ona! yani en azindan ben bayildim :)) sheldon'dan sonra en cok sevdigim karakter oldu fln hatta. :)

    izlemeye devam balikcigim. :)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sözler genel olarak Shaldon'dan çıktı :D
      Nasıl da sevimli köfte.

      Boşboğaz arkadaşlarım spoiler yapıp duruyorlar Luna -.- Görkem biyolog bi kızın geleceğini söyledi bile -.- Of yahu ağzının ayarı yok bu çocuğun!

      PS: Görkem eğer bunu okursan "PU SANA!"

      Sil
  5. ben de bir sezona yakın izledim ama bıraktım sonra. shaldon gıcık ama sevimli dimi :)

    kitaplardan cümle seçip çıkarmak kolay, filmden çıkarmak daha zor. ama yapmışsın valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi/film/anime izlerken elimde bir not defteri, bir kalem oluyor deli gibi not çıkarıyorum... Bakalım ne zaman bıkacağım bundan da :D

      Sil
  6. sheldooon.
    :)
    alıntıların sevimli.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde kağıt kalem soluksuz izliyorum :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;