15 Temmuz 2012 Pazar

300. izleyici !

Günaydınlar, günaydınlar!
Şu an çok neşeli, kıpırdak ve enerjiğim! Çünkü biloğuma bakınca tamı tamına, tamı tamına 300 izleyicimin olduğunu gördüm! Bu insanda nasıl bir mutluluk yaratıyor anlatamam!

Sıkı durun!
Şimdi "BU GÜNLERE NASIL GELDİM" konuşması patlak veriyor O:)

Yazmaya ilk başladığımda ben bile emin değildim yazıp yazmamam gerektiğinden. Hem düşüncelerimi ve hislerimi paylaşmaya hazır hissetmiyordum hem de kimsenin ilgileneceğini sanmıyordum. Aslında öyle kapalıydım ki, ilgilenilmemesi daha iyi olacak gibiydi bir anlamda. Okunmayı "beynime tecavüz edilmesi" olarak yorumluyordum.

Yine o dönem, nasıl oldu bilinmez okul dergisinde de yazmaya başlamıştım. Her gün birimizin yazılarını okuyor, üzerinde tartışıyorduk. Benim yazılarımın okunduğu gün ne kadar utandığımı ve kafamı gömdüğüm yerden kaldırmayı nasıl reddettiğimi tahmin etmek zor olmasagerek!

Durum böyleyken, şu an 300. izleyiciye seviniyor olmak, geçmişte yazdığım her şeyi silip yok etmemiş olmak, gelecekte yazacaklarımı engellemek adına blogu kapatmıyor olmak ve devam ediyor olmak benim için hâlâ inanması güç bir gelişme. Ve bunda en önemli etken elbette burada tanıdığım insanlar.

Zor bir anımda, ağlaya ağlaya bir şeyler yazdığımda gelen "yanındayız" yorumları belki de yalnızlığımı azaltmaya yaradı. Ya da hiç görmediğim şehirlerde benim yaşadıklarımın yaşandığını bilmek... Belki biraz daha ileri gidersek ülkelerde...

İçedönük ve asosyal yapımı bir nebze de olsa şu sanal ortamda aşabildim sanırım. Şimdi önüme gelen kitap çekilişine katılıyor, kitaplaşma etkinliklerine atlıyor ve dünyanın pek çok yerine kart gönderiyor ve alıyorum. Hatta bloglara yorum yapmaya bile başladım ^.^

Oysa bir daha asla yazmayacağımı düşünmüştüm.
Bir daha kimseye ulaşmaya çalışmayacağımı...

Tüm bunları tekrar gözden geçirmeme neden olduğu ve daha önemlisi beni okunmaya değer bulduğu için her bir izleyiciye teşekkür ederim *.*

22 yorum:

  1. çok şahane ya 600 gözün yazdıklarını okuması. yine yaz yine yaz sizi okumak güzel

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler. Bizde görürümüyüz acaba bu günleri. Çok uzak geliyor...


    çekilişime herkesi beklerim
    http://gizemlicizgiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette görürsünüz :D
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Hayırlısı olsun. Başarınızı tüm kalbimle kutlarım ama lütfen her sayfada bir post yerine en azından 2-3 post olanağı sağlasanız bence izleyici sayınız daha da artar. Her sayfada bir post insanı sıkıyor çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsanız -başarı mı değil mi bilemesem de- bunu elde etmek için özel bir çaba sarf etmedim. Ben, 2-3 post olanağı sağlayabileceğimi sanmıyorum. Bunun için de çabalamayacağım.
      Yanlış anlamayın, önerinizi dikkate almadığımdan değil... Sadece öylesi fazla zorlama olacak, bunu bildiğim için.

      Teşekkürler :)

      Sil
  4. nice 300lere balıkcığım. :)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel önemli olan ordaki 300 sayısı değil önemli olan okunma sayın çok ta rakamlara takılma oldu mu Cessie cim..:))
    tabii ki yine de hızlı paylaşımlarının bunda büyük bir payı var düzenli yazıyorsun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim...
      O 300 sayısına rağmen aslında "gerçekten okuyan" birkaç insan olduğunu biliyorum ve onlar gerçekten benim için çok değerli *.*

      Sil
  6. :) Ne güzel.
    Umarım bu iyi olaylar katlanarak artar ve sen hep mutlu olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim...
      Umarım hepimiz,hep mutlu oluruz :)

      Sil
  7. Cessie ne kadar coşkulu bir yazı böyle, bana da bulaştı bu duygu =)
    İçedönük insanlardan daha iyi yazar olacağını düşünürüm nedense. İnsan insanın kurdudur. Biz birbirimizi yerken köşesinde derin gözlemlerini kelimelere diziyormuş gibi gelir =)
    Okunmak da güzel tabi ama yazmak güzel, yazmak güzel! =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu coşkuyu benimle paylaştığın için çok teşekkür ederim ! Bulaştıysa ne mutlu bana :D

      Evet, yazmak gerçekten güzel...

      Teşekkürler :D

      Sil
  8. seninle ilk tanıştığımız zamanı hatırlattı bana bu yazın.benim izleyici sayılarıyla ilgili yazdığım bir deneme yazıma yorumda bulun muştun.Birilerinin yazılarını okunmaya değer bulması ve hatta daha da güzeli yorum yapması gerçekten çok mutluluk verici.Umarım daha nice 300'lere ulaşırsın.Son olarak nicelik niteliğe araç olsun der,sevgiler dilerim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet ben de hatırladım!
      Tam da 300. izleyici sevincini yaşıyordum 299 oldu, o duruma da çok güldüm! :D

      Sil
  9. ne kadar içten yazmışsın cessie. ve bu kadar içten yazdıkça okunmaya devam edersin ki. ve hep yazmalısın. duyguların önemsiz değil, hiç değil.

    hiç tanımadığım insanların yazılarımı okuması beni mutlu etse de sınıfta kendi yazdığımız bir şey okunacağında renkten renge girerim. ya da birisi yazdığım bir yazıyı okuyunca. ben sanırım hala aşamadım :) ama senin aşmaya çalışman çok güzel ki. böyle olunca hayat öyle zor ki.

    yaşadıklarının benzerini yaşayanlar var inan. insan bazen destek arıyor dimi zor durumlarda?

    hep mutlu olman, çok çok çok okunman dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilerde biraz ingilizceyle haşır-neşir olayım diye yabancı blogları da okumaya çalışıyorum... Dünyanın dörtbir yanında aynı şeyler yaşandığını görüyorum. Birinin büyük amcası ölüyor, benim yaşlarımda bir kız okuduğu kitapları tanıtıyor, bir diğeri babasına yaptığı pastayı anlatıyor ve bunlar bana kilometrelerce uzaktaki insanlar, farklı kültürler ama yine de her şey aynı. Temelde hepimizin insan oluşu, benzer şeyler yaşadığımız gerçeği... Bunlar insana güç veren şeyler gerçekten, en sevindiğim nokta da bu galiba blogla ilgili...

      Teşekkür ederim.
      Sen de çok mutlu ol, hep yüzün gülsün. :)
      Hepimiz öyle olalım...

      Sil
  10. heeeey deliiiii böle olduğun için sen sen olduğun için bir tanesin zaten. sakın ama sakın kaybolma. senin dünyan en sevdiklerimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kaybolmam ki Deep :D
      Daha -olursa- torunlarımı anlatacağım ben buralarda :P

      Sil
  11. İkimiz de aynı zamanda 300 izleyici yapmışız. Ne güzel tesadüf. :)
    Hiçbir yere gitme hep yazılarınla bizi mutlu et. :)
    Daha nice 300'lere diyelim o zaman. :D
    Öpüldün. :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında artık 299 tane var :D
      Hiç gitmem ki. Mutlu edebiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;