26 Temmuz 2012 Perşembe

Annemle Konuşmalar Vol.1

O: Bazen insanlar olmak istediklerini söyledikleri şeyi olurken 
olmayı düşünmedikleri şeyi olmak için gereken şeye de sahip olabiliyorlar.
Sonra olmak istemedikleri şeyi oluyorlar.

Ben: Anne benden oyuncu olmaz.

O: Nereden biliyorsun belki içinde bir cevherler vardır?

Ben: Anne içimde sadece içorganlarım var -.-

O: Yani kafanın içinde demek istedim.

Ben: Kafamın içinde de beynim var.

O: Beyninin içinde?

Ben: Sinir hücrelerim -.-

O: Zeka molekülcükleri yok mu? 

Ben: Zeka neyi ?! fjsdfkdskfdlsk

10 yorum:

  1. annen ne kadar tatliymis!

    ben de annenin yerinde olsaydim ayni sekilde cevaplar verirdim sanirim :D

    sevgiler balikcim,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyledir köfte :D

      Bir de ciddi yanıtlıyor ki görmelisin :D "Zeka molekülcükleri?" :D Düşündükçe gülüyorum.

      Sil
  2. zeka molekülcükleri :D olsa da şöyle izole etsek onları fazla gelen beyinlerden, ihtiyacı olanlara dağıtsak heheyt

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az olana takviyede de bulunurduk :D
      Negzel olurdu :D

      Sil
  3. Bu diyalog ciddi ciddi böyle mi gelişti:) Anlatıcı da ilk replikten öncesini anlatsaymış, ilk repliğin kargaşasından oyunculuğa geçiş daha bağlantılı olabilirmiş:) Mutlu günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu diyalog ciddi ciddi böyle gelişti evet :D
      Öncesini anlatmak... Bilemiyorum sanırım bu kadarını paylaşmak istedim :D

      Sil
  4. Bazen insanlar olmak istediklerini söyledikleri şeyi olurken
    olmayı düşünmedikleri şeyi olmak için gereken şeye de sahip olabiliyorlar.
    Sonra olmak istemedikleri şeyi oluyorlar.

    Ne kadar anlamlı. :)

    YanıtlaSil
  5. ha haaaaa.
    o moleküllerden çok fazla var sende.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum fazla mı var az mı var :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;